Toch6 nu is mijn eetlust ook minimaal dus moet tegen mn zin in eten
Dat schiet ook niet op. Had ik bij mijn dochter ook. Al was dat nog wel een beetje te doen omdat als ik dan wat binnen had, ik wel wist dat ik me iets minder beroerd zou voelen. Maar van die eerste paar happen werd ik nog beroerder.
Toch6 Veel verschil kan er niet in zitten, had 9 dagen daarvoor nog een echt negatieve test. Dus ik kom hoe dan ook rond de verjaardagen uit.
Nee, het zal sowieso niet veel schelen. Als ik naar je test kijk, zou ik nog eerder zeggen dat je 2 dagen minder ver bent dan andersom. Maar zo'n kleur streepje zegt eigenlijk ook maar weinig.
Toch6 Kan ik me weer lekker druk om gaan maken 😂 bij de 4e was ik op de verjaardag van de oudste uitgerekend en de 3e een week na verjaardag van de 2e.
Met wat voor termijn ben je steeds bevallen dan eigenlijk? Zit daar überhaupt enige vorm van regelmaat in? Lijkt me ook spannend ja. Al is de kans op een andere dag groter natuurlijk.
Toch6 Dank je! Krijg behoorlijk zenuwen als ik er aan denk. Gelukkig wel bij een leuke vk, die had ik bij J ook regelmatig
Zo'n 1e echo zal altijd eng blijven lijkt me. Erg fijn dat je een leuke vk hebt.
Mocht het hier raak zijn straks, dan kan ik helaas niet naar dezelfde verloskundigenpraktijk als waar we met dochter waren. Dat vind ik wel erg jammer.
Wij zijn verhuisd naar buiten hun gebied toen dochter 3 maanden was.
Wel ga ik daar denk ik mijn spiraal weer laten verwijderen. Ze hebben hem ook geplaatst. Kunnen ze gelijk dochter nog eens zien.