Cactusje Honkeytonk Die van action was een early en had er nog 1. Had natuurlijk minder nodig dan die van vanmorgen wat een gewone was. Heb voor morgen van predictor gekocht, zo'n pakje waar een early en express in zitten, en kijken wat die gaat doen.
[verwijderd] Cactusje natuurlijk, maar je was bij mijn positieve testen ook zo betrokken, dus dat doe ik graag (oprecht) terug π Maar ziet er goed uit hoor! Ik wil je wel feliciteren!! π
Cactusje Bovenste is de early, de onderste de express.. Predictor zegt echt positief dus ben nu wel weer klaar met testenπ
Sevenof9 13 dpo maar gisteren een negatieve test. We hebben maar 1 keer seks gehad een paar dagen voor mijn ei want mijn vriend wilde ineens niet. Dus ik beschouw deze ronde sowieso als compleet kansloos. Maar het geeft niet hoor, ben obsessief bezig met ons nieuwe huis dus ik heb genoeg afleiding.
Lovely83 Ik had de app verwijderd waarin ik bijhou wanneer mijn ovulatie is. Vanochtend seks gehad en daarna vroeg mijn man direct βop welke dag zit je? β Ik had geen flauw idee, dus de app er weer op gezet blijk ik vandaag mij ovulatie dag te hebben ππ₯³. Man is er van overtuigd dat het raak is π€¦π»ββοΈπ
Lovely83 Cactusje uiteraard! Bij de jongste is het ook zo gegaan, moment waarop ik dacht na de zoveelste ronde het is goed zo ik wil de teleurstelling niet meer bleek ik zwanger!
Cactusje Helaas lijkt het hier ook mis. Ik werd vanmorgen wakker met bloed. Borsten doen ook niet meer zoveel pijn.. Gelukkig heeft dochter alvast maandverband klaar staan voor het geval dat, hoef ik dus niet te wachten tot de winkels open zijn..
[verwijderd] Cactusje ah nee π₯ hoever ben je nu? Kan je terecht voor een echo of iets bij de vk? Ik hoop dat de bloeding niets is! Heb je pijn?
Cactusje [verwijderd] 5.4 weken. Ik denk niet dat de vk me zal laten komen als ik zou bellen. De vorige keer vonden ze het eigenlijk ook niet direct nodig dus ik wacht af hoe het verloopt. Ik heb wel krampen, die had ik de vorige keer helemaal niet. Ik wacht dus even af.