Ik ben in mijn hele leven maar 1x dronken geweest. En dat heb ik met opzet gedaan aangezien ik eigenlijk niet dronken wordt. Flink aan de sterke drank op een nuchtere maag. Ik wilde het tenminste ook eens gedaan hebben. Geen succes, werd heel erg ziek.
Zoals gezegd wordt ik normaal nooit dronken en drink ik alle mannen onder tafel, ik sta er zelfs om bekend en menig man heeft me uitgedaagd voor een weddenschap (maar in de meeste gevallen zijn ze terug gekrabbeld op advies van anderen om die weddenschap beter niet aan te gaan met mij ๐ ) Ik drink ook serieus alles door elkaar: ik drink gerust een halve fles safari, een halve fles baileys om over te stappen op anderhalve liter dropshot en vervolgens als afzakkertje op malibu over te gaan. Ik mix ook niet met sap of zo, maar drink het gewoon puur. Ik wordt hooguit een keer wat aangeschoten, maar niet dronken en weet ook precies wat ik doe en heb ook nooit een kater. Als mijn man 2 soorten bier door elkaar drinkt is ie doodziek. heb ik echt geen last van.
Oke, ik besef het, ik klink nu net als een alcoholiste, maar ik kan echt heel erg goed tegen drank.