Lieverds zijn jullie ❤️
Inmiddels alweer drie maanden verder... zo voelt het niet. Heel mooi je afbeelding @[verwijderd], precies hoe het is inderdaad.
Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden. De oudste zit niet helemaal lekker in haar vel. Vervelende dromen, broekplassen... zo sneu. Ze is een gevoelig meisje die al met zichzelf tegen dingen aanloopt (op school zaten we middenin de onderzoeken) dus dat maakt het dat het haar allemaal net iets meer doet. Ontzettend lastig als ouder soms om dat te zien. Wel veel vertrouwen dat het binnenkort allemaal goed komt. We zijn stapjes aan het maken.
Mijn man is weer zijn oude uren aan het werken, wat ook meer ritme en rust geeft voor ons allemaal. En we hebben een vakantie op het vooruitzicht. Dat voelt nu nog even dubbel (ik ga elke dag langs de begraafplaats dus dat is ‘loslaten’) maar we zijn daar wel echt aan toe.
Straks gaan we nieuwe bloemen halen en die bij de grafjes neerzetten. Daar kijk ik al de hele week naar uit, dat we dat als gezin gaan doen en alles er straks weer mooi bijstaat 😊