Zo lief zijn jullie ❤️ Inmiddels drie weken geleden dat de begrafenis was en nog steeds de reacties hier. Dankjulliewel 😘
Het heeft even geduurd, maar er is inmiddels hulp voor de oudste drie. Dat geeft veel rust. Dankzij @1986Lynn konden we gelukkig zelf al wat stapjes met de oudste nemen (Ik stuur je zo een pb terug. Echt zo bedankt!). Ook ik ben van de week in gesprek gegaan, een stap die ik heel moeilijk vind omdat ik het liefst maar alles zelf oplos maar daar vorige keer ook de fout in ben gegaan, en dat gaf ook gelijk een ‘goed’ gevoel. Blij en dankbaar dat er mensen zijn met kennis die ons zo kunnen helpen.
Hoe het met de kinderen gaat, is wisselend. Ze merken ook veel van ons verdriet en alles staat opeens op zijn kop. Ritme en rust zijn weg en dat maakt het voor de kinderen ook zo lastig. Ik vind het zo bijzonder dat de oudste zich het ene moment zo verdrietig kan voelen met zoveel vragen en opeens binnen een minuut alles te kunnen loslaten en vrolijk kan spelen. Rouwen als een kind. Iemand vroeg ook of haar tweelingszusje iets er van merkt. Ik merk zeker iets aan haar. Maar dat kan ook goed zijn door ons doen. Dat weet ik niet.
Eigenlijk hetzelfde voor ons. Wisselend hoe het gaat. In de nacht lig ik wakker en wil ik het liefst weken in bed blijven liggen zonder dat iemand me lastigvalt. Dan hoor je in de ochtend de kinderen en is alles anders
Nogmaals bedankt ❤️