Vulpen dat was het zeker! Op dit moment goed nieuws wat betreft de longen! Over 5 jaar zie ik wel weer verder.
Hersenen vind ik een enge gedachten, maar daar is nog niks over bekent dus ik laat het maar weer los. π
Bloem ja precies, ik hoop telkens in rustig vaarwater te komen maar het lukt nog niet heel erg goed haha. De longen zijn goed, er is op dit moment geen indicatie op andere defecten bij andere organen, behalve de hersenen die gecontroleerd moeten worden. Dus ik kan nu op dit moment alweer heel veel afstrepen!
Zorgen om de oudste zijn er inderdaad in ook nog verschillende vormen. (even tussendoor hij heeft een goed voor rekenen gehaald en net geen goed voor de woordenlijst die hij uit zijn hoofd moest kennen!! Mega trots want we hadden voor beide maar 1 keer geoefend. En er is hier iemand op het forum (noem geen namenπ€ͺ) die heel erg meedenkt en erg geholpen heeft!)
Trees Hoe is het om echt definitief te horen dat je het hebt?
Ik heb hier zoveel jaar mee gelopen en werd nooit serieus genomen dus het voelt erg vreemd om gehoord te worden. Het geeft aan de ene kant rust want er is een verklaring en aan de andere kant is het onverschillig want je weet niet hoe de toekomst gaat zijn. Het is misschien voor vele ongrijpbaar maar 24/7 bloedneuzen hebben weegt zwaar in mijn dagelijks functioneren. Zwaarder dan de periode van het niet weten in mijn longen.
Trees De hersen mri is ook nog spannend. Het blijft nog wel een spannende tijd voor je zeg π.
Ja dat vind ik wel een ding hoor, maar ik weet ook dat ik best in staat ben dat nu te parkeren. We weten het gewoon nog niet en ergens is dat ook best fijn.