CrazyCatLady Heel stom, maar ik zie het echt niet als een beloning. Ik vind het altijd wel fijn om ongesteld te worden.
Het voordeel van de perimenopauze is dat je het over een paar jaar wel als beloning gaat zien π. Zonder gekheid, ik kan mij voorstellen dat het anders is als je er nooit echt last van had.
Ik hang de vlag uit als het zover is. Ik ben er echt al helemaal klaar mee en ik vind het gewoon ook een onhandige vieze bloederige kliederboel π«£.
Toch heel veel plezier gewenst bij Tilburgs got talent en wie weet zie je toch wat verborgen pareltjes voorbij komen.
Jules Wat bij mij het beste helpt: krachttraining en zo min mogelijk suiker eten. Dat laatste is voor mij echt heel moeilijk, maar ik merk verschil als het me lukt.
Haha hier idem. Probleem is dat als ik erg moe ben, ik juist graag suiker wil eten. En zout en vet eten π€
Mijn klachten zijn het afgelopen half jaar enorm verminderd. Ik doe sindsdien ook 3x per week krachttraining naast cardio. Ik denk niet dat het alleen daardoor komt hoor, maar ik denk dat het wel rol speelt. Veel minder last van nachtelijke zweetaanvallen, bijna geen opvliegers meer, minder hartkloppingen rondom mijn menstruatie, weer veel regelmatiger, minder bloedverlies en daardoor ook geen bloedarmoede meer. Ik blijf dus lekker trainen. Helpt hier namelijk ook tegen andere oude mensen pijntjes π.