[verwijderd]
Ik heb een uur geleden in verschillende topics reacties geplaatst en deze zijn verdwenen?!?
Of is het de wijn ?
Ik heb een uur geleden in verschillende topics reacties geplaatst en deze zijn verdwenen?!?
Of is het de wijn ?
Weet je nog in welke topics? Dan kijk ik even wat ik kan vinden.
Luuz in het goede voornemen topic een reactie op nimue en in het first world problem topic een reactie over bloedspetters en plasma. Volgens mij nog meer, maar dat weet ik even niet meer (en zal dus ook wel niet boeiend zijn geweest).
Sorry dat tweede was een ander topic en staat er gewoon
Uhm volgens mij is er niks verdwenen. Ik kijk in de verkeerde topics.
Laten we dit maar vergeten en verder gaan. Sorry!!!
Ik zie inderdaad geen reactie staan in het goede voornemen topic. Ook niet achter de schermen dat je het bericht (per ongeluk) verwijderd hebt.
De reactie over plasma zie ik wel staan, maar dan in een ander topic. Maar ik weet niet of je die bedoeld. In het first world problem topic zie ik daar geen reactie over staan.
Haha kan gebeuren.
Als je naar je profiel gaat, zie je al je geplaatste berichten op een rij mocht je een post van jezelf zoeken, kan je daar nog even tussen kijken.
Luuz heb ik in ieder geval een nieuwe feature ontdekt op het forum
[verwijderd] ach, zit er toch nog iets positiefs aan
Wel jammer. Ik kwam in een eerder topic zo slim over met met mijn metatags en googlerobots. Mijn hele nieuwe image van whizzkid met dit topic weer om zeep geholpen .
[verwijderd] ik kan het topic heel snel sluiten hoor als je dat beter is voor je image
Luuz dat lijkt mij beter
Bij deze