• Bijgewerkt

Goedemorgen πŸ˜ƒ
En? Een fijne avond gehad gisteren/vannacht? En wat gaat 2025 je/jullie/ons brengen? Nog goede voornemens?

Hier hebben we gevierd met vrienden en daar de hele avond Hipster gedaan. Met lekker een hapje en een drankje er bij.
Echt gezellig. De tijd vloog voorbij.πŸ˜ƒ

Dat hipster is echt een aanrader trouwens. Je luistert dan steeds stukjes muziek en moet de artiest, titel en jaartal raden. Echt erg leuk. En wat is er veel muziek en wat ken je stiekem daar zelf toch veel van.

Mijn voornemen is om lekker door te gaan met werken en leren. Het halen van mijn diploma staat met stip op 1.πŸ’ͺ

Ik hoop dat 2025 ons gaat brengen dat eindelijk het huis van schoonzus verbouwd is en ze kan verhuizen. En dat het huis van schoonmoeder dan eindelijk verkocht kan worden. πŸ™
Hopelijk verloopt dit met weinig stress. En kunnen we daarna gewoon even bijkomen van alles. En is er hopelijk rust.

Fijne avond gehad gisteren, anders dan normaal en dat was wel even wennen. We hebben eerst gegourmet met zijn vieren en spelletjes gedaan en om 21 uur ging J weg. Daarna nog een spelletje gedaan met zijn drieΓ«n. Verder de hele avond Bluey gekeken en om 0.15 lagen we in bed πŸ˜†

Ik wil verder gaan met hoe ik de afgelopen maanden bezig ben geweest. Ik doe niet perse aan voornemens, maar ik wil wel vaker met mijn vriendinnen afspreken. En mijn streven is dat ik een leuke vent ontmoet dit jaar.

Wij vierden het bij mijn ouders en met mijn broer. We zijn de 30e teruggekomen van vakantie en vanaf Schiphol direct doorgereden naar mijn ouders.
    Het was een fijne avond met sjoelen, Hitster en een half spel Pandemic, toen was het al 12u.
    Een aantal buren had vuurwerk, daar naar gekeken. En 12 druiven gegeten voor 12 wensen, een Mexicaanse traditie (vriend van mijn broer komt uit Mexico).
    Om 0h30 lag iedereen wel in bed.

Voor het nieuwe jaar hoop ik meer tijd door te kunnen brengen met familie en vrienden. Ook hoop ik op professionele groei, voor mijn man als psycholoog en op mijn werk.
    En voor de kinderen dat ze vooral zichzelf durven zijn.

Wij waren thuis, dochter is voor het eerst opgebleven (uiteindelijk tot half 2). We hebben samen Disney films gekeken en om 12 uur heb ik zoon wakker gemaakt en zijn we naar buiten gegaan om vuurwerk te kijken en de buren een goed nieuwjaar te wensen.
    Het nieuwe jaar is in stijl begonnen toen zoon vanochtend een beker sap omgooide πŸ™ˆ
    Ik heb verder geen voornemens voor dit nieuwe jaar, ik neem het zoals het komt.

Bloem Ik heb een hele leuke avond gehad met kinderen, vriend en familie. Nieuwe mensen leren kennen zelfs die bij mn ouders in de wijk zijn komen wonen.

2024 is best een belangrijk jaar voor mij geworden waarin er best wat dingen veranderd zijn en ik mezelf uitgedaagd heb. Ik ben van plan op die voet verder te gaan en hopelijk betaald het zich allemaal uit. Verder hoop ik vooral dat het voor mijn vriend en mij een jaar gaat worden waarin we echt stappen gaan maken. Dat hebben we in elk geval wel zo naar elkaar uitgesproken.

En mijn eigen voornemens zijn vooral meer geld sparen, minder uitgeven aan onzin dingen, nog wat consequenter sporten. En veel gezellige dingen doen! Dat schiet er ook nog wel eens bij in als je niks pland.

Wij gaan traditiegetrouw met mijn beste vriendin en gezin naar een vakantiepark. Gisteren lekker gezwommen, speelpaleis en aan het einde van de dag iedereen in glittertenue getrokken en met haar hapjes gemaakt terwijl de mannen de kinderen in het andere huisje entertainde.

Lekker hapjes gegeten, traditiegetrouw ook bingo met prijzen en dansen met discolichten en om 19.00 wat vuurwerk gedaan. Daarna jongste naar bed en spelletjes gedaan, 30 sec en hitster met vrienden, kinderen skip Bo etc en daarna samen nog wat spelletjes en β€œbeer”Pong (maar dan zonder de drank haha) daarna champagne momenten en vuurwerk. 2 uur lagen we erin, 8 uur stond de peuter naast me. Korte nacht. Net ontbeten en vandaag lekker bowlen, spelletjes en patatjes eten. Ik vind het fijn om het zo samen te beginnen.

2024 was een gewoon rustig jaar. Een goed jaar wat mij betreft.

Goede voornemens doe ik niet aan. Ik ben onlangs al 3x per week gaan sporten, heb mijn telefoonverbruik verminderd. Ik drink sowieso al gematigd en eet gezond. Ik doe door het jaar heen voornemens.

Wel wil ik nog meer leuke dagjes en vakanties doen met het gezin en de balans die ik heb tussen werk en privΓ© zo houden.

Wel is het het jaar dat we 40 worden en hoop ik dat iedereen gezond blijft.

• Bijgewerkt

Super leuke avond gehad met meerdere feestjes en om 12 uur zo beetje met het hele dorp 2025 ingeluid. Was gezellig en fijn om het zo samen te vieren met jong en oud. De nieuwsjaarsduik en de nieuwjaarsloop (is de traditie om bij de oudere mensen in het dorp langs te gaan om ze gelukkig nieuwjaar te wensen en kniepertjes te eten) sla ik dit jaar over, ondanks dat ik gisterenavond het hardst riep dat ik het water in zou gaan πŸ˜‡.

Mijn doel voor het komende jaar is mijn stress verder verminderen/ beter hanteren, het lopen van het Drenthepad weer oppakken en leuke dingen doen met mijn zus nu ze hier in de buurt woont. Daarnaast ga ik lekker verder met mijn leven weer verder opbouwen zoals mijn werk en andere activiteiten, mooie herinneringen maken met het gezin en dingen doen waar ik/ wij blij van worden.

Wij hebben ook een leuke avond gehad. Paleo gespeeld met de kinderen (erg leuk!) en Hues & Cues met de Top 2000 op de achtergrond. En vervolgens om 12 uur vuurwerk gekeken.

Ik heb geen doelen of wat dan ook voor 2025 eigenlijk. Mijn agenda voor volgende week staat gewoon weer vol met dezelfde afspraken als altijd, dus ik hoop dat het me gaat lukken om een betere balans tussen verantwoordelijkheid en leuke dingen te vinden. Maar dat is niet echt een specifiek 2025-ding, dat roep ik al veel langer πŸ˜†
    Ik laat 't op me afkomen en zie het allemaal wel.

Wij hadden echt een kutavond πŸ™ˆ
    Ik heb sowieso een hekel aan oud&nieuw na 18 jaar doodsbange hond, en man wilt het liefst juist groots vieren en dat botst altijd al.
    Nu was ik ook nog ziek, voelde mij steeds beroerder, kind mocht opblijven en dat lukte maar werd erg druk.

Op 2024 kijk ik wel positief terug. Er is meer rust en het gaat fysiek beter.
    Mijn goede voornemens zijn dat ik volgend jaar met oud&nieuw toch een manier verzin waardoor man het los van mij kan vieren. Geen idee hoe nog.
    En ik wil doorgaan met fysiek sterker worden, rust en regelmaat. Hopelijk wat beter in contact komen met mijn emoties. En mijn huis verder netjes maken 😁 ben al aardig goed op weg.

Wij hadden een fijne rustige avond met z’n tweetjes. T was bij vrienden en heeft daar geslapen.

Ik hoop dat 2025 vooral wat mijn man z’n werk betreft rustig verloopt. Dan mag wel een keer na twee jaar onrust.
      Ik hoop dat iedereen waar ik van hou en om geef gezond blijft.
      Ik heb geen goede voornemens behalve zo doorgaan als ik nu doe. Ik kijk terug op een jaar waar ik wat meer stevigheid heb gevonden in mijn veranderde leefstijl en daar ben ik blij mee en ben ik trots op.
      Verder ben ik trots op wat T bereikt/gedaan heeft het afgelopen jaar, slagen, nieuwe opleiding, rijles, initiatief nemen om vrijwilligerswerk te gaan doen bij het EK atletiek, ze is een goede zorgzame vriendin geweest voor haar vrienden, een geweldige dochter voor ons, man wat is die meid gegroeid afgelopen jaar.
      Verder ben ik trots op ons als gezin, hoe we zorgen voor elkaar, elkaar steunen als iemand het moeilijk heeft, elkaar stimuleren en motiveren. πŸ₯°

• Bijgewerkt

Pimpelmeesje Wij hadden echt een kutavond πŸ™ˆ

Wij ook. Dat wil zeggen, mijn vrouw was ziek en oudste was niet normaal bang, dus om 12 uur lag iedereen al op bed (behalve ik). Uiteindelijk hebben we met z'n vieren op onze kamer geslapen, dat had op zich wel wat knus πŸ™‚

2024 was een goed jaar, het duurde alleen net een week te lang... Ik heb net ook al lekker met de kinderen de kerstboom opgeruimd, ben er klaar mee. Op naar 2025!

Vulpen T sliep vroeger altijd met oud en nieuw bij ons op de kamer. Matras naast ons bed πŸ₯° dat was een soort traditie voor een paar jaar.

• [verwijderd]

Gelukkig nieuwjaar iedereen! πŸ₯°

Wij hebben hele fijne dagen gehad met familie, vrienden en buren.
        Mijn ouders hadden vuurwerk meegesmokkeld van Nederland naar Frankrijk. Dat was wel leuk want hier is in principe geen vuurwerk πŸŽ†
        Ook oliebollen gebakken en uitgedeeld aan buren, viel ook in de smaak, haha

(Robbie met een (illegaal) sterretje)

Nou change of plans. Rond 15 uur werd ik kotsmisselijk, koud, niet lekker. Overgeven net als een malle. Mijn man had die vorige week, mijn oudste de afgelopen dagen en ik dus blijkbaar op 1 januariβ€¦πŸ˜†

Wij hebben nog nooit zo'n rustige jaarwisseling gehad! We zijn dus in Engeland in een heel rustig gebied en er was hier echt 0 vuurwerk. Vorig jaar in Spanje ook al niet in principe, maar daar hoorde je af en toe nog wel een verdwaalde knal. Hier helemaal niks! Echt heerlijk en zo fijn want onze hond is echt heel bang voor vuurwerk. Wij zagen dat er bij pubs in de buurt feestjes waren dus we zijn naar een pub gegaan. Die pub zat de dag ervoor helemaal bomvol, dus we hadden een leuk feestje verwacht, maar het was echt heel rustig. Toen zijn we naar een andere pub gegaan, ook al zo rustig. Dat was wel jammer, we hadden wel iets meer feest gewild. We hoorden ook geen klokslag en dus de Spaanse traditie van met elke klokslag een druif eten mislukte ook een beetje πŸ˜‚ Maar het was toch wel gezellig en we om half 2 ofzo gaan slapen. Volgens mij ben ik ook nog nooit zo vroeg gaan slapen met oud en nieuw πŸ˜… nouja, wij zijn een stel sukkelige oude 30ers geworden en nu hangen we alweer op de bank. Heerlijk ☺️ Ik wens jullie allemaal een heel goed 2025! Voor ons hopelijk met gezinsuitbreiding. Verder doen we niet aan goede voornemens en zijn we wel blij met ons leven.

• [verwijderd]

Sevenof9 Mijn broertje en schoonzusje zitten in Engeland bij familie en die klaagde juist over het gebrek aan vuurwerk, haha. Saaie boel, vond hij.

Wij hebben een rustig jaarwisseling gehad. Wel veel vuurwerk, maar allemaal mooi. Even met de buren gekletst.
            Oudste is wakker gebleven en de jongste hebben we om 23:15 wakker gemaakt.
            Man heeft de hele avond in bad gezeten, dus zoon en ik hebben het gezellig gemaakt. We hebben samen Karate Kid gekeken.

• [verwijderd]

Dit omschrijft mijn voornemens voor dit jaar wel goed denk ik πŸ₯°

Het jaar begint een beetje met een dipje, maar ik hoop dat het wel een jaar gaat worden waarin het plantje dat in 2024 is begonnen met groeien, voorafgaand aan een jaar met veel verdriet en pijn, in 2025 gaat uitgroeien tot een weelderige tuin <3

Wij hadden een fijne avond met de kinderen. Cluedo gespeeld, Tic-tac-boom en gesjoeld. Veel gelachen, gekletst en naar het foute uur van Q-music op tv gekeken.
            Afgelopen jaar was met ups en downs. Ik ben heel trots op de groei die mijn oudste twee hebben doorgemaakt. Het zijn twee hele lieve pubers met af en toe een puberbui. Met mijn jongste zijn we wel aan het tobben. Hopelijk brengt 2025 meer duidelijkheid over de oorzaak van zijn gedrag.
            Ik heb wel goede voornemens voor 2025, namelijk gezonder gaan leven door beter eten en meer bewegen. Als ik daarbij gewicht verlies is dat helemaal mooi meegenomen.

De beste wensen voor jullie allemaal!

Hier een fijne en gezellige oud&nieuw gehad. Ondanks het vuurwerkverbod werd er heel veel afgestoken maar wel vooral mooi siervuurwerk.
            We hebben spelletjes gedaan, tv gekeken, lekkere hapjes gegeten en het was heel gezellig.

De kinderen hebben het goed volgehouden, en omdat de hond doof is geen stress voor hem en de kat was ook niet bang.
            Om 2 uur lagen we allemaal in bed, en de kinderen hebben voor hun doen uitgeslapen.

Ik hoop dat 2025 ons veel gezondheid en geluk brengt. Dat m’n dochter weer helemaal beter wordt, dat mijn oudste het zo goed blijft doen, dat het voor mij mee gaat vallen na het rot nieuws van afgelopen week en dat we in 2025 minder zorgen en meer geluks momenten gaan hebben πŸ€