Wij gaan traditiegetrouw met mijn beste vriendin en gezin naar een vakantiepark. Gisteren lekker gezwommen, speelpaleis en aan het einde van de dag iedereen in glittertenue getrokken en met haar hapjes gemaakt terwijl de mannen de kinderen in het andere huisje entertainde.
Lekker hapjes gegeten, traditiegetrouw ook bingo met prijzen en dansen met discolichten en om 19.00 wat vuurwerk gedaan. Daarna jongste naar bed en spelletjes gedaan, 30 sec en hitster met vrienden, kinderen skip Bo etc en daarna samen nog wat spelletjes en βbeerβPong (maar dan zonder de drank haha) daarna champagne momenten en vuurwerk. 2 uur lagen we erin, 8 uur stond de peuter naast me. Korte nacht. Net ontbeten en vandaag lekker bowlen, spelletjes en patatjes eten. Ik vind het fijn om het zo samen te beginnen.
2024 was een gewoon rustig jaar. Een goed jaar wat mij betreft.
Goede voornemens doe ik niet aan. Ik ben onlangs al 3x per week gaan sporten, heb mijn telefoonverbruik verminderd. Ik drink sowieso al gematigd en eet gezond. Ik doe door het jaar heen voornemens.
Wel wil ik nog meer leuke dagjes en vakanties doen met het gezin en de balans die ik heb tussen werk en privΓ© zo houden.
Wel is het het jaar dat we 40 worden en hoop ik dat iedereen gezond blijft.