Mijn dochter wordt 9 januari 10 jaar.
Ik heb nog geen idee voor een traktatie in de klas. En voor het kinderfeestje. Dochter weet het zelf ook niet. Ze weet wél wie ze wil uitnodigen. Met dochter erbij, zijn het 5 dames.
Hebben jullie ideeën voor mij?
Inspiratie gezocht voor traktatie en feestje
Uilenmama wat vind je dochter leuk? Sportief, creatief?
Een mooimaakverkleedfeestje waarbij ze ook een fotoshoot doen. Die foto’s bewerken ze dan zodat het hele toffe foto’s worden.
Uilenmama sommige bakkerijen/kookworkshops doen ook kinderfeestjes, dan ga je met zn allen koekjes bakken enzo. Lijkt mij ook erg leuk voor dochter.
Zijn er restricties aan de traktatie? En wat vind je dochter zelf leuk?
Met mijn eigen kinderfeestje toen ik 10 werd hebben we zelf t-shirts beschilderd met textielverf, dat vond ik toen superleuk.
- Bijgewerkt
Mijn jongste had vorig jaar meerdere activiteiten verzonnen. O.a. slijm maken, karaoke en een fotowedstrijd. Dat laatste was trouwens echt hilarisch en viel goed in de smaak.
Mijn dochter heeft dit gedaan:
https://noi92.nl/feestje/
Ging echt heel leuk alle kinderen waren super enthousiast.
Het leukste feestje wat mijn kinderen ooit gehad hebben was een workshop bonbons maken!
Chocolade knutselen, maxi heeft toen een huisje gemaakt
Cupcakes versieren
Schilderij maken
Boetseren/ keramiek maken
Ligt er ook maar aan wat ze leuk vindt en haar interesses zijn. Alle bovengenoemde dingen zou mijn dochter weer niks vinden, haha.
Mijn nichtje ging op die leeftijd survivallen met vriendinnen. Ik was mee als begeleiding. Was erg leuk!
Ik zal een update geven.
Dit is de traktatie geworden:
En nu zit ik met mijn man, in het zwembad. Disco zwemmen... Auw mijn oren. Maar de glimlach van mijn dochter doet alles teniet.
Uilenmama wat een leuke traktaties!