Ik heb een badenkaart voor Soesterberg en eigenlijk zijn Soesterberg, Bussloo, Berendonck mijn favoriet.

Deverana vond ik ook leuk, Veluwse Bron ook prima. Ook ooit in Mill geweest, Elysium, spa zuiver, Bad Nieuweschans, Allemaal fijn.

Zwaluwhoeve vind ik vreselijk ga ik nooit heen. En Sanadome ook niet.

Putten vind ik inderdaad beetje oubollig, eten ook niet zo best. Maar dat gezegd hebbende soms wel lekker op een herfstdag, lekker kleinschalig, nog net wat goedkoper dan die thermenresorts zodat je ook eens een behandeling kan doen.

Maar goed, meestal ga ik dus gewoon naar Soesterberg ๐Ÿคฃ

Is iemand bekend met thermen Goirle? Ik ben wel fan van de kleinschalige kneuterigheid wat sauna's betreft. Dit leek me een goede kanshebber.

Vroeger ging ik altijd naar thermen Nijmegen bij de oude GGZ, maar die is er niet meer helaas.

Manque dat heb ik ook, tegenwoordig ga ik naar spaveluwe in lunteren, dat heeft een beetje dezelfde vibe als Nijmegen had.

Trouwens! Spa Maarssen is ook fijn!

Manque Ja ik! Ik kom daar regelmatig, ik woon daar heeeeeel dicht in de buurt dus ik pak vaak een avondhap arrangement.

Ik vind het een fijne sauna, niet heel groot, maar heeft alles wat je nodig hebt. Ook goede opgietingen met fruit of een ijsje na. Het restaurant heeft een goede kaart tegen redelijke prijzen.

In het weekend betaal je wel meer, maandag is een fijne dag om te gaan dan is het niet heel druk. Zondagavond is het ook meestal niet heel druk, overdag dan weer wel.

Reserveren is wel verplicht.

Ik zou deze zeker uitproberen, maar ik ben natuurlijk niet objectief ๐Ÿ˜Œ

5 dagen later

Devarana was echt heel leuk! Wij gaan wel heel goed op dit soort sauna's. Genoeg keus, ruim opgezet, mooie tuin, goed restaurant.
        Beetje vergelijkbaar met Sauna One, al is die wat nieuwer denk ik. Devarana heeft dan weer mooie thema's.