Hey.πŸ€— Doen we dit jaar ook weer voor kerst πŸŽ„ lootjes trekken en degene die je hebt dan een pakket met toffe kadootjes sturen? 🎁Vorige keer was het erg leuk. De organisatie had het ook goed geregeld. πŸ‘Ook de β€œregels” voor de kadootje waren mooi bedacht.
Ik zou het leuk vinden als we dit weer doen. Dan moet er wel iemand tijd hebben om het te organiseren. 🀞
Helaas lukt mij dat zelf echt niet.🫣

Ik heb dit vorig jaar helemaal gemist en zag dit pas toen alles uitgepakt werd. Het lijkt me wel ontzettend leuk om mee te doen. Zou iemand nog eens kort willen samenvatten hoe het vorig jaar gegaan is en wat bijvoorbeeld de regels waren?

• Bloem hebben hierop gereageerd.
  • Bloem vindt dit leuk

Bob_Ross Misschien dat iemand het oude topic kan uppen? Ik ben daar niet handig in.
    Het was in elk geval iets van:

• Iets nieuws kopen voor een bepaald bedrag.
    • Iets wat je nog hebt liggen
    • Inpakken
    • Voor een bepaalde datum opsturen

Lootjes werden getrokken via een bepaalde site. En daar vulde je ook wat ideetjes in.
    Zoiets was het…. 😊

Ik wil ook wel meedoen. Zal eens in het oude topic graven hoe het vorig jaar is gedaan en wat voor data enzo en of we daarin nog op tijd kunnen organiseren.
    Dus als er verder niemand zegt 'oh, dat heb ik vorig jaar ook gedaan, geen probleem doe ik weer' (en dat mag ook! Graag! 🀣) zal ik de organisatie op me nemen.
    Maar ik moet eerst even uitzoeken, dus 😝

• Trees hebben hierop gereageerd.
    • Bloem vindt dit leuk

Ik ga denk ik dit jaar niet meedoen (twijfel nog)

Rietjesbeker vorig jaar heb ik een topic ervoor aangemaakt met daarin de regels en een poll. Ik denk dat je het via mijn gebruikersnaam wel kan terugvinden via de zoekfunctie. Poll is wel handig, omdat je dan direct alle namen hebt van de deelnemers en niet alle berichten moet uitpluizen. Sommige van ons plaatsen nogal veel berichten en/ of hele lange berichten πŸ˜‡.

Lootjes trekken ging via lootjestrekken.nl. Dat heeft iemand anders gedaan, want ik liep daar mee te klooien.

Trees Ik ga denk ik dit jaar niet meedoen (twijfel nog)

Ik twijfel ook nog. Wil ook weer pakketjes maken voor vriendinnen en dan gaat het te snel met het geld.

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Marshmallow Je mag wat mij betreft ook gewoon dingen geven die je thuis hebt en zelf niks mee doet. Hoeft echt niet nieuw te zijn. Net zo leuk! Gaat om het gebaar en iets voor elkaar doen wat mij betreft.

Ik twijfel ook nog een beetje, ik vond 't heel leuk maar ook wel spannend, bang dat ik de plank zou misslaan 😝

Pimpelmeesje de twijfel van elke vrouw πŸ€ͺ
            Volgens mij was iedereen blij met haar pakket afgelopen jaar?

En we kunnen vast wel weer een "vliegende kiep" inzetten of dat je zelf met 1 persoon overlegt

Pimpelmeesje
            Ik heb dit ook hoor! Ik heb mijn man om hulp gevraagd, mocht ik het lastig vinden. Hij is heel goed met cadeaus. πŸ™‚

Maar inderdaad, ik denk dat iedereen dat wel heeft!