Iemand ervaring met een wiebelkussen?
Ik wil het voor onze wiebelkont uitproberen, maar de prijzen lopen enorm uiteen. Is zo'n goedkope wel goed?
Ik heb school ook gevraagd of ze weten welke ik het best kan kopen, en of ze er misschien een hebben om uit te proberen.

Pimpelmeesje om op te zitten, of om vast te houden? Zoon van een vriendin had een verzwaringskussentje voor op schoot om aan te friemelen en hem beter te 'gronden' op zijn stoel. Maar echt een wiebel kussen om op te zitten helaas niet...

Rietjesbeker had een verzwaringskussentje voor op schoot

Deze kun je eventueel ook nog zelf maken. Ik heb er zelf eentje gemaakt op aanraden van de ergo mbv rijst.

Om op te zitten, wilde ik zeggen bij Senso-care, maar ze hebben verschillende zie ik nu. Ik weet niet welke daarvan de beste is. Wij kochten ze daar voor op het vso, maar ik weet dus niet welk type precies. Behalve dat ze blauw waren đŸ˜Ŧ. We hadden ronde en vierkanten kussens. De meeste kinderen vonden rond fijner zitten.

Pimpelmeesje ik heb er thuis 1, beide jongens mochten (en J nog) er ook 1 vsn school gebruiken. Zelf gebruik ik hem soms voor mn bekken, betere houding

Rietjesbeker om op te zitten.
      Thuis aan tafel is t lastig, en de juf zei vrijdag dat hij zo moet concentreren om stil te zitten dat er niks over is om iets horen van wat ze vertelt đŸ˜