Gebruiken jullie weleens droogshampoo?

Ik was mn haren naar 1x in de week, vaker gaat ook niet ivm mijn huid. Maar nu ik langzaam richting de overgang ga, is mijn haar veel sneller vet, en eigenlijk is een week te lang.

Dus ik vroeg me af of droogshampoo een oplossing zou zijn.

En welke gebruiken jullie? En welke is nog milieuvriendelijke?

Ik heb2 verschillende, andrelon en een Duits merk. Vind het opzich wel werken maar dan doe ik het smorgens en was ik savonds wel gewoon.

Ik heb verschillende geprobeerd, uit de winkel en zelfgemaakt, maar ik vond het allemaal niks. Misschien kun je proberen om tussendoor een keer te wassen met verdunde, hele milde shampoo zonder sulfaten?

Honkeytonk Ik gebruik door van Klorane wel eens, daar kan ik het wel een dagje mee uitstellen.

Aantal keren geprobeerd (meerdere merken, want mijn dochter heeft het een paar keer geprobeerd), was geen succes. Ik vond het vies spul.

Ik zag een hack met micellair water wat eenzelfde manier zou werken als droogshampoo.

Honkeytonk Zelf nooit geprobeerd maar er zijn al een aantal keer van die viral toestanden geweest over droog shampoos waar mensen haaruitval van kregen. Ik denk ook dat je je haar follikels daar eigenlijk geen plezier mee doet.

Misschien anders proberen toch 2 x in de week te wassen met een sulfaat vrije shampoo? Of anders tweede keer vd week wassen met conditioner. Dat heb ik ook nog een tijd gedaan.

dankjewel allemaal voor de adviezen! Misschien inderdaad toch een tijdje proberen weer 2x in de week te wassen. Micellair water ken ik niet, zal ik eens opzoeken.

Droogshampoo klinkt toch als een zonde om te kopen product.

een maand later

Honkeytonk bij mij werkt die van andrelon langer fris wel goed. Die hack met micellair water moet ik ook nog even proberen.