Beetje lange titel, maar het is allemaal nieuw voor mij.
We staan op de camping en mn oudste 2 waren in de speeltuin aan het spelen. Volgens hen, en een groepje van 3 pubers (15/16 jaar) waren er 2 meisjes contact aan het zoeken, ze zetten slaap liedjes op en dan moesten mijn jongens lachen (en zij zelf ook).
Uiteindelijk bleek dat ze dan mijn jongens filmde en uiteindelijk dreigde ze dit aan iedereen te laten zien, als zijnde pestkoppen. Mijn oudste heeft dit vertaald naar dit zetten ze op TikTok.
Ze zijn toen meteen terug gelopen en oma kwam net met mn peuter aan lopen, de pubers zagen dat en kwamen meteen vertellen wat er gebeurd is. Oma heeft de meiden aangesproken en ze zijn toen gegaan.
Maar wat is nu eigenlijk protocol? Hadden jullie gevraagd de fotos/filmpjes te mogen zien en verwijderd?
Ik denk dat het wel meevalt, sowieso met het filmpje, maar toch. De meiden waren een jaar of 8 a 9.
Mijn initiële reactie was we zoeken ze op en vragen de telefoon om alles te verwijderen. Maar ja, ik de camping staan 200+ mensen , die vind ik nooit meer.
En mochten ze het wel op Tiktok zetten, hoe vind je zoiets? En kan je dan nog wat?
Hoe werkt dit? 😅🙈
Mijn jongens zijn 7 en bijna 5.
Ik ga trouwens TikTok ook installeren en leren hoe het precies werkt.