Zijn er knutsels en andere cadeaus in ontvangst genomen? Wat staat er op het programma vandaag?

Ik heb net wat van mijn favoriete chocola van de lokale chocolaterie gekregen van mijn echtgenoot en een heel mooi gevilt hart van mijn kind πŸ™‚

We gaan straks naar het strand en picknicken en vanavond ga ik uit eten met mijn ouders en broer en zus.

Edit// en toen ik beneden kwam was er opgeruimd en schoongemaakt 😍

Hier een knutsel van de jongste gehad, oudste (groep 6) doen niet meer aan knutsels in de klas en hij doet dat echt niet uit zichzelf, want hij heeft er een enorme hekel aan πŸ˜…
    Van de jongste nog een hartjes ketting gehad en de oudste Tony chocolonely

Edit: kinderen vonden dat de knutsels niet goed genoeg in beeld waren, dus even nieuwe foto...

Een grote poster van 9 a4 tjes door de meiden samen gemaakt. En van elk nog 3 of 4 knutsels. Ook nog mn lievelings chocolade en een plant voor buiten
    Ook nog ontbijt op bed gehad. En nu met koffie op de bank. Straks na de kerkdienst naar mn schoonmoeder. Verder geen bijzonderheden op de planning.

De oudste maakt niks meer op school dus zij had scrambled eggs gemaakt β™₯️
    En mijn man heeft een massage voor mij geboekt πŸ₯°

Mini heeft een knutsel gemaakt op school. Maxi heeft ontbijt op bed gemaakt (cappuccino, wentelteefjes en fruit). Midi was op kamp en heeft er nog niks over gezegd (is inmiddels thuis)

Ik hoefde geen cadeautjes, want ik ben al blij met knutsels, maar kreeg ze toch 😊. Jongste heeft een 3D-kaart gepakt en een doosje met daarin een zelfgemaakte ketting en zelfgemaakte lipgloss. Van allemaal nog bloemen voor in de tuin en Rituals.

Ik vind deze wel knap gemaakt. Ze heeft gewoon een steen uit de tuin gemaakt, beschilderd met nagellak en met ijzerdraad een soort β€˜vlechtwerk’ omheen gemaakt.

Dochter maakt op school geen knutsels meer voor moeder/vader dag.
    Ik heb wel thee op bed gekregen. En er mooie ketting met hangertje met de letters van naam dochter en man.

Vanmiddag gaan we naar mijn ouders, moederdag en hun trouwdag.
    En ook omdat mijn vader morgen naar het ziekenhuis moet voor buismaag operatie.... Dat is minder leuk.

Zijn weekendje weg, niet vanwege moederdag hoor, puur omdat het nu zo uitkomt. En ondanks dat ik ze heb helpen herinneren het niet te vergeten, toch niets ontvangen. Knutselwerkje ligt thuis onder de stoel verstopt. 🀷 Gelukkig verder wel leuke dag gehad, maar geen moederdag.πŸ€ͺ