Honkeytonk Vind ik ook. Heel goed ook. Vraag me af of Noorwegen en Finland dan een andere laten doen of dus ook niet live geven. Ik vind het zo ongelooflijk jammer he. Echt zo jammer.
Honkeytonk We, de kinderen ook, keken zo uit naar Joost in de finale. Maar goed. Ik weet het ook niet. Heb het aangezet maar vind het alleen maar stom
Nescio Ik vind het ook heel jammer. De kinderen willen wel kijken maar voor mij hoeft het niet zo nodig.
Meca Vulpen Ik denk omdat je je inschrijft als land vertegenwoordiger en gezien het zijn naam is kan ook zijn entourage niet optreden vermoedt ik.
Miek89 Oudste was echt heel boos. Hij was vast verdrietig omdat hij zijn ouders mist, en dan gaat er toch iemand over zijn grens heen. Dat is toch niet normaal?! Aldus oudste. Ik vind dit echt heel bizar
Meca Vulpen Ik ook, deze hele gang van zaken eigenlijk. Het is duidelijk voor mij nu dat ik het Songfestival niet meer ga volgen en ik hoop eigenlijk dat Nederland hetzelfde gaat doen. Misschien iets nieuws oprichten waar alle landen echt strijden zonder voorkeursbehandeling omdat je geld betaalt. Dit kan beter!! Want het meest rare vind ik dat het onderzoek nog loopt maar dit bepaal je al wel vast. Is dan een zero tolerance beleid; je bent schuldig tot je onschuld bewezen is?
Nescio Bloem ik vind hem leuk, moest er wel aan wennen. En wat een performance van Ierland zeg. Vulpen ja Litouwen is ook leuk! Griekenland is tot nu mijn favoriet.