Pimpelmeesje Het "grappige uitspraken en situaties" topic heeft een bug waardoor ie blijft aangeven dat er nieuwe berichten zijn, om mij vervolgens naar 23 dagen geleden te sturen.. En ik trap er steeds weer in ๐
Blue Iemand heeft me vandaag al 2 keer gebeld, maar ik heb het beide keren niet gezien. Echt, app me of spreek een voicemail in! Nu moet ik je terugbellen en daar heb ik geen zin in.
Pimpelmeesje Hooyo-shimbir dat kan ik mij goed voorstellen met alle emoties van de laatste tijd ๐ eerst maar proberen om een beetje bij te slapen?
Hooyo-shimbir Pimpelmeesje zal ik eerlijk zeggen dat ik dat nog niet eens gekoppeld had aan het moe zijn. En ik maar denken dat het door de storm kwam ๐ . Idd voelt het dezelfde vermoeidheid als na een heftige therapie sessie ed... (Volledige uitputting) vanavond met man een film liggen kijken op de bank. Dat was super lang geleden dat we dat met zโn 2 gedaan hebben, erg fijn. Nu ga ik slapen.
Blue [verwijderd] ik heb uiteindelijk een appje gestuurd, reactie was: "ja, ik kwam langs je werk" ๐คฃ๐คฃ Tussen de 2 telefoontjes zat 3 uur๐คท๐ปโโ๏ธ๐ค
Toch6 Ik wil shoppen maar voel me nog niet fit genoeg om naar de stad te gaan. En online vind ik minder leuk
Bloem [verwijderd] Ik neem van alles op en kijk dat terug. Heel handig. Zo ben je ook niet afhankelijk van de uitzending op de avond zelf. En je kan de reclame vooruitspoelen.
Hooyo-shimbir Ik ben moe van een ochtend de deur uit! ๐ kan ik na de Corona pandemie ooit weer een actief persoon worden?