Marshmallow Ik wilde dus niets doen vandaag, maar moet wel boodschappen doen. Alleen wordt er een pakket bezorgd tussen 14 en 18 uur. Dus nu zit in ook echt verplicht thuis 🤣 Hoop dat ze er eerder dan 18 uur zijn anders grijp ik denk ik nogal mis.
iMoeder Mijn puber heeft vandaag boodschappen gedaan en kwam thuis met gewone cola ipv zero.... Ik lust geen gewone cola meer.. 😪🤧
[verwijderd] Nou zijn er zoveel leuke namen. En nou noemen de kinderen onze nieuwe konijnen: Truusje en Beppie 😭 Bedankt papa! 😂
Cactusje [verwijderd] Het kan over een aantal maanden idd ook gewoon, over een aantal jaar ook nog wel. Voor nu vond ik het gewoon stom en daarom staat het in dit topic.😉
[verwijderd] Het voelt zo stom om over te klagen, want er zijn gewoon échte corona-problemen, maar dit weekend zou speelland beekse bergen weer open gaan en die weersvoorspellingen zien er zo lekker uit! Zou het perfecte moment zijn.. Ik wil naar dat strand 😭
Marshmallow Mijn favoriete koffie is niet meer te bestellen bij nespresso 😭😭 Meteen maar andere koffie besteld voor als die ook niet meer te bestellen is.
[verwijderd] Ik heb enorm veel zin om even flink met geld te gaan smijten, maar mijn bankrekening vind het een beter idee als ik dat niet doe 😒
Madeliefje06 Ik weet bij zo’n niet geleidelijke overgang van het weer nooit wat ik aan moet. En wat ik mijn kinderen aan moet doen. Gisteren had ik nog een trui aan. Voelt zo gek om nu een shirtje aan te doen. Resultaat: half 1 en we zitten allemaal nog in pyjama
Miek89 Madeliefje06 hier is het een shirt met lange mouwen en een joggingbroek. Trui of best in de buurt voor als ze het koud hebben