CrazyCatLady Ik heb de perfecte handtas gevonden voor mijn zomergarderobe. Hij matcht bij mijn nieuwe sneakers, ballerina's en zomerjas. Hij kostte geen drol en ik word er helemaal blij van. Maar, hij is veeel te klein voor mijn dagelijkse zooi. Ik heb nu een nieuwe -kleinere- portemonnee besteld en ga morgen even kijken voor een leuke matching totebag zodat ik die voortaan maar ga gebruiken voor mijn flesje water. En ik koop binnenkort nog wel een grotere voor langere dagen weg. Ben ik alsnog 3 keer zo duur uit, maar ik heb nu wel de perfecte tas voor mijn sleutels 🤣
iMoeder CrazyCatLady Ik leef al jaren portemonnee loos. Dat is ook nog een optie. Ik betaal met mijn telefoon en daar staan ook al mij klantenpasjes in (klantenpasjes app).
CrazyCatLady iMoeder ik heb daar inderdaad ook veel op staan, maar oa mijn busabonnement (geen standaard ov) kan daar niet op. En die heb ik wel nodig 😅 De markt hier doet echt moeilijk over pinnen voor kleine bedragen en wil het liefst cash, dus dat heb ik ook nog altijd bij. Maar een klein portemonneeetje lost dat probleem op! Plus, hij is roze met bloemen, dus dat is ook wel noodzakelijk om te hebben. Vind ik 😝
Hopsatee iMoeder ik ook. Al heb ik nu wel een dutchies hoesje en mijn pinpas erachter zitten. (En rijbewijs en op vakantie mijn creditcard) want ik heb een paar keer gehad dat contactloos niet ging. En alle kaarten in zo’n app, zelfs de biebpassen…
Blue Ik heb met 95% zekerheid mijn favoriete broek teruggevonden op Vinted. Ik heb ontzettend plezier van die broek gehad, tot die vorig jaar scheurde. Alleen staat er in de omschrijving van Vinted dat die klein valt, en aangezien ik het afgelopen jaar wel wat aangekomen ben, twijfel ik of ik het wel moet doen. Daar gaat m’n vreugde 🤓
CrazyCatLady H heeft besloten dat ze een scrapboek wil voor haar 18e verjaardag. 120 foto's in 3 maanden, wens me succes 🙃
Femkes Ik heb nachtkastjes besteld bij Xenos. Expres de levering op vandaag gezet omdat ik vandaag de hele dag thuis ben. Xenos heeft ze netjes gisteren overgedragen aan DPD. Krijg ik een mail van DPD dat ze ivm drukte over 2a3 werkdagen worden bezorgd. Maar ja, maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag ben ik de hele dag op werk en woensdag heb ik meerdere afspraken waardoor ik nauwelijks thuis ben. Waarom kan ik een bezorgdatum kiezen als ze zich er niet aan houden?
iMoeder Femkes zo irritant! DPD vind ik sowieso echt een asshole bezorger. Dat gaat vaker niet goed dan wel goed
Femkes iMoeder ja, dpd gaat hier vrij standaard fout. Als ik kan kiezen ga ik voor DHL, die bezorger kent bijna de hele buurt, dus weet precies waar hij moet zijn en zo. Postnl gaat redelijk. Gelukkig doen ze nu aan avondbezorging, dus ze stonden tijdens het avondeten in de tuin. Gelukkig toch gelukt.
Pimpelmeesje Bloem ik wil in ieder geval kleur, maar of ik dan visgraat wil of iets anders en welke kleur dan en wat op de rest van de muren... 🤪 en in de winkels raak ik overweldigd en alles wat ik zie lijkt even later mss toch niet zo leuk. Het is een langwerpige kamer van 1.20m diep en 2.80m lang. Aan 1 uiteinde de wc, aan de andere de douche en daartussen het wasbakje. Ik had bedacht de achterwand van de douche en de wc een kleur, dan de vloer misschien een leuke print tegel, of iets anders, en de lange muren rustig. Maar ik kom er dus niet uit wat dan en er is tijdsdruk 😬
Trees Pimpelmeesje ik vind alles wat je post super mooi (behalve de onderste tegel vind ik wat minder). Volgens mij kun je er niet mis mee gaan. Mijn favoriet is de tweede wc of de bovenste foto. De vorm van de tegel (rechthoek) van de bovenste inspo foto vind ik persoonlijker mooier dan visgraat. Ik vind die kleur icm de vloer ook erg mooi. Ik zou lekker voor kleur gaan. Onze badkamer hebben we gespeeld op safe en ‘tijdloos’. Echt super saai en zou ik nooit meer doen. In de bijkeuken hebben we al een jaar of 6 oudroze tegels met een groene inbouwkast. Van die kleurencombinatie word ik nog steeds erg blij.
Bloem Waar ik zelf bij dit soort keuzes altijd rekening mee hou is dat het tijdloos moet zijn. Het is een fikse investering en je verandert je badkamer niet om de zoveel jaar. Verder vind ik het al vrij snel erg druk. Maar dat is smaak en of je goed tegen prikkels kan. Welke kleur vinden je man en zoon het mooiste? Misschien moet je kijken wat de beste optie is voor jullie alledrie.
Pimpelmeesje Bloem Welke kleur vinden je man en zoon het mooiste? Mijn man komt er niet, beneden heb ik zijn keus grotendeels aangehouden omdat ik toen ook niet kon kiezen 😂 en dat vind ik erg saai. Zoon wil alles altijd roze, maar ik ga er toch vanuit dat hij ooit uit die fase komt 😬 aan de andere kant is t ook wel weer grappig als ie op zn 13e in een roze douche moet douchen omdat ie zo'n heftige roze fase had op zn 5e 🤭
Bloem Qua kleuren en uitstraling vind ik de foto’s van de wc’s het mooiste. Dus foto 2 en 3. Zelf heb ik niet zoveel met roze. Dat vind ik best wel een modekleur nu.
Honkeytonk Zoiets voor bij de douche/wc? Dat vind ik een leuk patroontje en dan de vloer tegel die je hier boven posten? En qua kleur wellicht de muren dan crème/ zalmroze, en de tegeltjes kan je dan in elke kleur kiezen die je mooi vind.
Honkeytonk Trees Ik zou lekker voor kleur gaan. Onze badkamer hebben we gespeeld op safe en ‘tijdloos’. Echt super saai en zou ik nooit meer doen. Wel echt eens met dit. Onze eerste keuken was tijdloos, nou echt zooo veel spijt van gehad. Je tis zo oersaai 😅. Onze keuken en badkamer nu zijn met kleur, figuurtjes en vormpjes en nog altijd heel blij mee. En iedereen riep dat wij enorm spijt zouden krijgen van onze wastafels, maar na 5 jaar nog altijd niet.
Toch6 Pimpelmeesje kan je dan niet de tegels neutraler houden en de kast roze? Roze handdoeken, roze zeeppompje etc. In mijn nieuwe badkamer worden de tegels ook neutraal maar wastafelmeubel + kast eucalyptusgroen. Kast vervang je makkelijker dan tegels
Trees Pimpelmeesje ik ben inmiddels helemaal verliefd op jouw bovenste foto. De muurtegel, de vloer icm natuurlijke materialen zoals hout en planten 😍. Ik vind het een hele warme en knusse uitstraling geven en het is niet roze-roze voor als je zoon uit de roze fase komt.