Nescio Ik heb zelf ondertussen wel een beetje uitgevonden wat ik mooi vind en wat er goed bij me staat. Inspiratie voor outfits en wat staat bij elkaar haal ik van TikTok en Instagram. Daar is veel te vinden over wat trek je nou aan, hoe stel je een outfit samen, wat staat goed bij welk figuur, welk soort schoenen bij welke jurk etc. Ik heb heel veel gehad aan van die do en donโts plaatjes. Niet dat dat ik steen geschreven is natuurlijk maar je kan het gebruiken als je dat handig vind.
Voorbeeld;

Als ik leuke outfits of samenstel plaatjes zie (zie hieronder) dan sla ik het op mijn telefoon op. Ik heb een mapje aangemaakt voor outfit inspiratie.

Ik bestel heel veel online en pas dan thuis alles. In de winkel kan ik vaak geen beslissingen nemen, dan gaat het wel eens mis. Dus ik doe dat liever thuis, dan kan ik ook gelijk kijken of het bij de rest past. Soms twijfel ik ook. Dan leg ik iets weg en pas het de volgende dag nog een keer. Ik stuur met grote regelmaat dingen terug. Het moet echt goed passen en ik moet er blij van worden. Als ik iets zoek, een rokje of zo, bestel ik vaak meerdere opties van hetzelfde soort item om te kijken welke het beste staat. Soms ook meerdere maten. Zo krijg je ook een beetje door wat wel en wat niet staat. Soms is het echt wel even zoeken. Maar als ik eenmaal iets vind wat echt leuk is doe ik er jaren mee. Ik heb veel kleding die ik al meer dan 8-10 jaar draag.