Even een snel outfit advies gevraagd. Ik heb vanmiddag een belangrijk event met oa de Raad van Bestuur. Ik wil jong/hip maar wel ervaren/professioneel overkomen.

Optie 1;
-weg-

Optie 2;
-weg-

Wat vinden jullie?
Edit, het witte rokje komt tot iets boven de knie. Doe er dan beige laarzen bij aan.

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Ik vind de outfits allebei leuk! Heb je een foto van de laarzen die je zou aandoen? Ik vind het motief in die blazer leuk.
    Het tweede paar oorbellen 😍

Ik zou dan voor optie 2 gaan mits de laarzen geen enkellaarsjes zijn. En qua oorbellen de onderste.

De eerste outfit en de tweede oorbellen, veel plezier en succes straks!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

De eerste outfit met de eerste oorbellen.
        Heb je voor de eerste outfit geen zwarte jeans?

Een geel jasje (ik zie een mouwtje) met een blauwe jeans en een mooie blouse is ook leuk.

Nescio Nep leer. Beetje structuur er in. Ziet er uit als nappa leer

[verwijderd] Heb je voor de eerste outfit geen zwarte jeans?

Dat vind ik persoonlijk niet mooi. Te burgerlijk, beetje oudbollig en enkel geel-zwart vind ik al snel Maja de Bij. đŸ˜Ŧ

Miek89 mits de laarzen geen enkellaarsjes zijn

Nescio Heb je een foto van de laarzen die je zou aandoen?

Hier
            -weg-

• Nescio hebben hierop gereageerd.

iMoeder oh sexy!
              De 2e outfit is zeker hip (en classy) maar omdat het een belangrijke meeting is zou ik voor de eerste outfit gaan. Hoe valt die jeans?

iMoeder jij bent blond 😱😱😱😱😱

Ik ben even compleet in shock! Jij hebt heeeel lang geleden iets gezegd over krullen a la Katja Schuurman, dus in mijn hoofd heb je al die tijd heel donkerbruin haar gehad. Mijn hele leven is een leugen 😂

CrazyCatLady Nou, blond is een groot woord hoor. Ik heb een maand of twee wat highlights laten zetten, vooral voorin (face framing bla bla). Maar 80% is nog steeds bruin. Het lijkt wel een beetje zo in deze belichting inderdaad 😆😆

Nescio Mooie kleur jasje ook!

Thanks! Vind em zelf ook erg leuk 😊