Voor alle podcast/muzieknerds
Spotify wrapped πΈ
- Bijgewerkt
Meest geluisterde podcast was Teun en Gijs vertellen alles, daarna Met Groenteman in de kast.
Manque Meest geluisterde podcast was Teun en Gijs vertellen alles, daarna Met Groenteman in de kast.
Oh ik luister ook Teun en Gijs vertellen alles! Via daar ben ik op Weer een dag gekomen, ik vind die echt hilarisch. Met Groenteman in de kast ken ik nog niet.
Heb je Aaf en Lies lossen het wel weer op weleens geluisterd? Ik ben echt fan van die familie
Ik deel spotify met T.
Ik ben kennelijk een vampier
Hahaha ik ben dus op mijn werk met wat collega's een Disney koortje begonnen en daarvoor hebben we heel vaak met muziek van mijn telefoon geoefend. Dat is te zien in mijn Spotify wrapped
Ik zat me even af te vragen wie Mandy Moore was, maar dat is dus de actrice van Rapunzel
Wat ik wel grappig vond was dat er ook stond dat ze op 1 andere plek in Nederland dezelfde dingen luisteren als ik en dat was in Nijmegen, waar ik oorspronkelijk vandaan kom
Sevenof9 bij mij was het een plaatsje in Noorwegen
Haha! Ik ben dus eigenlijk gewoon een oud wijf die niet van verandering houdtβ¦
Klopt wel
[verwijderd]
Ik ben ook een vampier.
Og en daarnaast ook nog 6000 minuten aan podcasts.
Ik ben ook een vampier, net als maxi
Wij luisteren allemaal vanuit hetzelfde account
Grappig om te zien! Ik heb geen Spotify. Zou Apple Music ook moeten doen. Mijn aanbevelingen daar zijn soms ook heftig in de war omdat ik veel verschillende genres luister en mijn kinderen mijn account soms ook gebruiken tijdens het auto rijden. Waardoor Siri denkt dat ik ook hou van vage YouTube deuntjes en K-Pop
Oops.....
Hooyo-shimbir Mijn dochter heeft wel Spotify. Of althans, de oudste deelt zijn account met haar. Zij was ook top 3% luisteraar wereldwijd voor haar favoriete k-pop bandje
SABATON
(overigens ook hier geen spotify, dus niks te wrappen )