Meest geluisterde podcast was Teun en Gijs vertellen alles, daarna Met Groenteman in de kast.

Manque Meest geluisterde podcast was Teun en Gijs vertellen alles, daarna Met Groenteman in de kast.

Oh ik luister ook Teun en Gijs vertellen alles! Via daar ben ik op Weer een dag gekomen, ik vind die echt hilarisch. Met Groenteman in de kast ken ik nog niet.
    Heb je Aaf en Lies lossen het wel weer op weleens geluisterd? Ik ben echt fan van die familie πŸ˜ƒ

Nescio oooh ik vind Aaf ook zo leuk! Lies en Aaf volg ik ook πŸ™‚

En ik hou van Weer een week met Maxim Hartman en Rene van Leeuwen en Willem Treur, maar dat ligt misschien niet helemaal in hetzelfde straatje πŸ˜‚

Hahaha ik ben dus op mijn werk met wat collega's een Disney koortje begonnen en daarvoor hebben we heel vaak met muziek van mijn telefoon geoefend. Dat is te zien in mijn Spotify wrappedπŸ˜‚

Ik zat me even af te vragen wie Mandy Moore was, maar dat is dus de actrice van RapunzelπŸ™ˆ

Wat ik wel grappig vond was dat er ook stond dat ze op 1 andere plek in Nederland dezelfde dingen luisteren als ik en dat was in Nijmegen, waar ik oorspronkelijk vandaan kom πŸ™‚

• [verwijderd]

Ik ben ook een vampier.
        Og en daarnaast ook nog 6000 minuten aan podcasts.

Grappig om te zien! Ik heb geen Spotify. Zou Apple Music ook moeten doen. Mijn aanbevelingen daar zijn soms ook heftig in de war omdat ik veel verschillende genres luister en mijn kinderen mijn account soms ook gebruiken tijdens het auto rijden. Waardoor Siri denkt dat ik ook hou van vage YouTube deuntjes en K-Pop πŸ˜‹

Hooyo-shimbir Mijn dochter heeft wel Spotify. Of althans, de oudste deelt zijn account met haar. Zij was ook top 3% luisteraar wereldwijd voor haar favoriete k-pop bandje πŸ˜‚

(overigens ook hier geen spotify, dus niks te wrappen πŸ™‚)

LucP Mijn beide zoons hebben die ook hoog staan. Maxi als tweede na Poor man's poison en bij midi bovenaan. Midi was erg onder de indruk van het bedankfilmpje wat je dan te zien krijgt.