Mijn man werkt heel veel maar heel flexibel. Dus zijn dagen zijn regelmatig van 09.30 tot 17.30 en dan van 08.00 tot 00.00. Hij heeft 120 man personeel en 6 bedrijven dus als directeur moet je wel een beetje bijblijven. Maarrrr, als hij thuis is, doet hij gewoon alles mee. Van alle vier in bad doen, stofzuiger rondslingeren, vaatwasser/wasmachine/droger. Koken zou kunnen maar liever niet en hij doet ook gewoon boodschappen.
Maar als hij er niet is, en ook dat komt echt wel voor draagt hij niks over ofzo. De agenda beheren we samen en alles staat erin maar als hij er niet is heeft hij geen maaltijd geregeld ofzo, andersom wel. Maar goed, ik heb ook geen 6 bedrijven in mijn hoofd. Er is een max aan alles. Overigens gaat hij er in de nacht uit voor de kinderen, kan hij beter tegen zegt hij zelf.
overigens zit hij vrijwel nooit op de bank en kijkt hij bijna nooit tv. Zou er meer moeite mee hebben als je iemand moet vragen me te helpen terwijl hij lekker op zn gat zit.
Hii heeft dus thuis geen directeurstoel (nouja in zn kantoor) en ik zet ook zeker zijn pantoffels niet klaar.