Weet je, wij mogen alles vinden, maar uiteindelijk gaat het gewoon om wat voor JOU goed voelt. Ik vind het jammer, maar ben blij dat je nog bij de app groep en op Discord blijft (hoera voor mijn fomo in dit geval 😝). Voor mij ben je dan ook niet echt weg, ik zie je op de andere plekken nog gewoon, en daar ben ik wel blij om!
Want ik mag dan wel alles vinden, maar ik vind het wel fijn dat je bij mij niet helemaal uit zicht verdwijnt, want dat zou ik oprecht heel jammer vinden.

[verwijderd] Ik voel nu, na dit bericht te hebben geschreven toch ook een opluchting..
Niet wat ik verwachtte , maar ik denk dat dat wel betekent dat dit een juiste keuze is voor mij.

Dan denk ik dat je goed gekozen hebt 🙂

[verwijderd] Mijn account mag gewoon actief blijven hoor. Ik kan dan nog berichten en foto’s verwijderen wanneer ik tijd heb enzo.)

Of toch nog een keer reageren 😛 ik zal je wel missen hier. Ook al sla ik vaak hoop berichten over omdat ik me niet wil mengen in de discussie, zoals nu bij overprikkeling 🤭 maar dat gaat dan over het onderwerp, ik lees de berichten van trees dan ook niet. Scroll erover en door

Toch6 Hier sluit ik me bij aan.

Maar snappen doe ik het niet. Als het om aansluiting gaat, en in de appgroep en op Discord zitten leden van hier, hoe logisch is het dan om daar te blijven en hier te vertrekken 🤷 Maar je moet doen wat je wil hoor.

O ik ga je echt missen. Ik vind je altijd zo goed dingrlen verwoorden. Ongeacht of ik het met je eens ben of niet. Ik ben daar altijd jaloers op geweest. Heel jammer! Het ga je goed! ❤️

Ik vind het ontzettend jammer, maar je moet doen wat voor jou goed voelt. Als dit besluit opluchting geeft, dan maak je voor jezelf een goede keuze. Discord is niet mijn ding, dus ik zal je waarschijnlijk ook niet meer tegenkomen. Ik wens je het allerbeste en heel veel succes met alles wat er op je pad komt en ik zal de discussies met je missen 😘.

Toch6 ik lees de berichten van trees dan ook niet. Scroll erover en door

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet opvatten en waarom je mij specifiek hier nu noemt? Heb ik iets verkeerds gedaan richting @[verwijderd] dat ik juist nu in dit topic zo expliciet genoemd wordt en dat je aangeeft dat je mijn berichten niet leest, maar van anderen dus wel in de discussie? Het komt nu heel naar over op mij en ik weet niet zo goed wat je hiermee nu wil zeggen?

Trees Ik vat het zo op dat ze sommige discussies niet leest omdat ze zich er niet in wil mengen, met als voorbeeld het onderwerp "overprikkeling", waarbij ze dan de berichten van Lilymilie en van jou dan niet leest.
      En ik bedenk me nu dat ik dat ook wel eens doe. Ik vind jullie beide altijd heel fijn om te lezen, maar als ik het niet kan bijbenen dan scroll ik ook wel eens sneller door discussies heen ook al vind ik de bijdrages van die personen altijd juist wel heel waardevol.

Trees ze leest de hele.discussie niet die gaande was over overprikkeling. Dus niet alleen lillymilie haar berichten slaat ze over in die discussie maar ook die van jou.

Jammer @[verwijderd] ! Maar belangrijkste is dat het een fijne plek is en als dat zo niet meer voelt/ teveel energie kost, dan is dit een goeie keuze.

Trees nee joh. Ik heb amper wat gelezen in het gesprek over de overprikkeling. Was meer als voorbeeld naar LilyMilie toe dat ik niet bewust haar negeer maar dat het dan puur op onderwerp is. En ik zag jouw naam in dat straatje wel een paar keer maar die berichten, en anderen die er over mee praatte maar dat heb ik niet opgeslagen in mn hoofd🤷‍♀️, ook niet goed las omdat het onderwerp me niet kon pakken. En dus niet van ik lees van A niet en van B wel terwijl ze over hetzelfde onderwerp praten. Geen uitsluiting van personen, wel uitsluiting van onderwerp. Ik merk dat ik vooral de serieuzere onderwerp erg wegfilter, mijn hoofd zit te vol.

Als jullie nou over frikadellen hadden gepraat had ik beide goed gelezen en op gereageerd 😛 chips is trouwens ook goed😆

Zo duidelijk voor je? Ik heb echt niks tegen jou hoor 😘

Toch6 Zo duidelijk voor je? Ik heb echt niks tegen jou hoor

Ik kon het ook al helemaal niet plaatsen dat je iets tegen mij had. Ik vind dat helemaal niet bij je passen dat je überhaupt iets tegen iemand zou hebben. Alleen ik begon mij nu af te vragen of ik een enorme bord voor mijn kop had en iets verkeerds gedaan zou hebben. Dat je de complete discussie overslaat, snap ik volledig. Het zijn lange lappen tekst en als dat niet iets is wat interesse bij je heeft, ga je dat niet lezen.

Het enige wat ik nog wel kon bedenken is dat ik pas een smerig verhaal over frikandellen had geschreven en dat je daarom boos was. Als ik
        hierdoor jouw frikandellenbeleving verpest heb, spijt mij dat 😝. Ik maak het goed met chips, oké?

Trees . Ik vind dat helemaal niet bij je passen dat je überhaupt iets tegen iemand zou hebben.

Nou dat gebeurd zo af en toe wel 😅 Er is 1 man die af en toe aan boord komt. Als die komt wil ik weg zijn 😬

Trees Het zijn lange lappen tekst en als dat niet iets is wat interesse bij je heeft, ga je dat niet lezen

Niet zozeer desinteresse, maar geen ruimte in mn hoofd. Misschien ook wat overprikkelt 😝
          Wil het van het weekend nog wel teruglezen. Had D woensdag ook weer "ziek" thuis, puur psychisch dat hij dan rust nodig heeft. Maar wij ervaren/uiten dat allebei verschillend.

Trees Het enige wat ik nog wel kon bedenken is dat ik pas een smerig verhaal over frikandellen had geschreven en dat je daarom boos was.

Ja uiteraard 😡 uit protest heb ik vanmiddag een nieuwe doos frikadellen gekocht

Wat jammer @[verwijderd]!
          Persoonlijke lees ik ook heel veel niet. Ik heb gewoon soms echt geen tijd (of zin) en dan scroll ik alleen. Dat ik dan niet reageer heeft vaak te maken met tijd. Om iets goed te kunnen opschrijven moet je toch ook tijd hebben om er over na te denken en op te schrijven en momenteel zit ik niet ruim in mijn tijd. Maar het is niet dat ik dingen niet lees om mensen.

Hopsatee Dit heb ik ook. Geen tijd en ruimte in mijn hoofd om alles diepgaand te volgen dus dan kies ik bewust wat ik wel lees en wat niet.
            @[verwijderd] doe waar jij je goed bij voelt en wat je nodig hebt. 🍀

@[verwijderd] mer plezier lees ik altijd jou visie op bepaalde onderwerpen. Soms denk ik: ja je beschrijft zoals ik het ook zie/voel/ervaar, andere keren denk ik: nee zo voel/zie/ervaar ik het niet, maar heel interessant om te lezen en soms geef je mij nieuwe inzichten. Jammer dat je hier stopt, maar een forum is niet bedoeld om op je tenen mee om te gaan. Goed dat je voor jezelf kiest hierin.

Verdrietig, maar verstandig. Verbinding en veiligheid zijn alles. Kiezen voor jezelf, betekent ook loslaten. Ik snap ‘m en bewonder ‘m ook want weet dat het niet makkelijk is. De opluchting spreekt voor zich.

Ik ga je waardevolle input missen.

We vinden elkaar hopelijk elders nog ❤️.

• [verwijderd]

Heel erg jammer!
            Ondanks dat ik zelf niet zo actief ben meer, had ik het wel leuk gevonden om contact te houden. 🙂