Marshmallow Oke linkje 😉 https://avdk.actieforum.com/ Je moet dus even lid worden, ik weet niet of ik je meteen kan activeren hoor haha.
Vulpen Marshmallow Ik heb me aangemeld. Kun jij op een of andere manier zien welke gebruikers er zijn?
Vulpen Marshmallow Ik zag dat er 8 leden waren en was benieuwd wie het waren en kon dat niet vinden en vroeg me af of jij dat wel kon. Pure nieuwsgierigheid hoor🫣
Marshmallow Vulpen oh haha ja ik denk dat ik dat wel kan instellen ergens. Ik heb wel even gekeken en het zijn allemaal leden van hier 😉
Vulpen Marshmallow Die geheimzinnige meelezers op Discord intrigeren me gewoon zo. Ik hoop dat ze meeverhuizen en dan ook mee gaan schrijven 🙃
Vulpen Ik blijf maar notificaties krijgen per mail ook al staat het in de instellingen dat ik dat niet wil, hebben jullie dat ook?
Marshmallow Vulpen hmm bij het forum of discord? Ik zal eens kijken of dat bij de instellingen helemaal uit te zetten is.
Marshmallow Lovely83 ja het is gewoon een forum, alleen dan wat anders qua hoe het eruit ziet dan hier. Maar ook met vind ik leuks én je kan als je wil een onderschrift instellen. Volgens mij heb ik dat aangezet, maar ik weet het niet zeker.
Mamabeertje Marshmallow Onderschrift heb ik net ingesteld, alleen ik zag het nog niet echt staan. Maar misschien moet ik eerst een nieuw bericht plaatsen. Het is wel weer even wennen.
Marshmallow Vulpen nee en als je meer wilt kun je wel betalen, maar eerst maar eens kijken of dit bevalt. De opslag capaciteit is nu bijna 0 zeg maar 😉