Gisteravond
๐โโฌ Katten ๐
@[verwijderd] ik was ook heel bang voor dat gepies overal. Mijn oude kat deed dat ook, maar die was wel erg oud toen. Maar ook op de mat bij de voordeur. Dan kwam ik thuis meteen de stank in. En wat moet je dan hรจ...van alles probeerd toen. Ollie en billie kregen wij al zindelijk. Wat ze wel doen is marleys hok in gaan en dan op marleys bak. Maar ik snap wel dat het verwarrend voor ze is.
Tantetil arm prulleke.. hopelijk gaat alles goed en is hij snel weer lekker zichzelf!
CrazyCatLady ooohhh te schattig
Tantetil hoe is het gegaan met ollie? Het is toch best een ding als je ballen eraf gesneden worden .
Lovely83 hoe kun je dit nu weerstaan?
CrazyCatLady wat een knapperd! Mijn eerste kat was een rooie kater. Ik heb daar toch een zwak voor. Helemaal als ik dit bolletje wol zie liggen.
[verwijderd]
Ik heb op 2 kittens gereageerd.
[verwijderd] oooooooh fotosss
[verwijderd] vertel vertel!!
[verwijderd]
Nouu twee kittens via ikzoekbaas. Maar volgens mij komen daar heel veel reacties op, dus eerst maar even afwachten of we gebeld worden haha.
[verwijderd] hoop het voor jullie!
Tommy moest op de logeerkamer vannacht, ik heb hem 1x gehoord maar ben ook weer in slaap gevallen. Toen ik vanochtend de deur open deed om het uit de kamer te laten was het net een blij hondje. Hij is ook ruim een uur bezig geweest om volop aandacht te krijgen toen we beneden waren, telkens op schoot willen en als ik hem niet aaide het gewoon afdwingen. Hij is echt een enorme aandachtstrekker.
Lovely83 Hij is ook ruim een uur bezig geweest om volop aandacht te krijgen toen we beneden waren, telkens op schoot willen en als ik hem niet aaide het gewoon afdwingen.
Dat doet onze kat ook als ik โs ochtends beneden kom. Springt rustig bij mij op schoot als ik nog op de wc zit en dan fijn die nageltjes in mijn bovenbeen zetten .