Het gaat hier nog verrassend okΓ©. Dracula is wel onrustig en wijkt niet van onze zijde, maar zit niet onder de bank in tegenstelling tot vorig jaar.
Boo interesseert het allemaal niks, de verwarming staat aan dus die ligt gewoon op de vensterbank π
