Zonnebloem daarentegen heb jij wel de mooiste kat 😜.
Ik heb de lelijkste poes, ze is wel heel behendig. Als ik haar soms zie klimmen en jagen, is ze echt snel, maar ook best wel een duivelin. Ze kan ook hordeuren zonder klink open maken, maar doet ze vervolgens niet achter haar kont dicht 😠. Die andere begint steeds luier en dommer te worden nu hij zijn eigen eten niet meer hoeft te verzamelen. Dat ligt de hele dag maar wat op de tafel buiten.