De zwerfkat gisterenavond. Als het goed is zijn alle lintwormen nu dood, dus er kon weer geaaid worden. Het gaat langzaam, maar hij wordt echt steeds minder schuw. Sinds kort wil hij bij mij buiten op de bank zitten (eerder was het enkel op grond aaien) en ik mag hem tillen. Voelt wel alsof je een blok beton tilt, echt ontspannen is hij dan nog niet. Hij komt ook op schoot zitten, maar hij is dan nogal enthousiast met zijn nagels mijn bovenbeen aan het masseren. Vind ik persoonlijk toch een wat minder fijne massage.


