Bob_Ross ik moest er zelf ook zo hard om lachen.
Die pipetjes klinken wel handig, maar ik vind ze wel erg prijzig in vergelijking met pillen. Dat kost een tientje per keer per kat. Daarbovenop moeten we ook nog duur tekenspul, omdat het goedkope spul niet meer goed werkt. Ik had wel even gekeken, maar daar hielp het volgens mij niet tegen toch?
Ze spuugt die tabletten alleen elke keer uit, om het plakje worst of kaas eromheen wel op te eten natuurlijk π. We doen het nu met twee personen. EΓ©n houdt haar vast met gevaar voor eigen leven en de ander βknijptβ haar bekje open naar boven en dan moet ze het door slikken. Bij de zwerfkat prak ik het gewoon door natvoer en hij eet het gewoon op zonder gemiep.