πββ¬ Katten π
Geweldig! Ik dacht dat dracula ouder was. Waar slapen ze?
Tantetil nee hoor, zelfde nestje, maar hij is gewoon de grootste vreetzak
Overdag slapen ze in het bed van een van de kinderen, 's nachts vooralsnog heel braaf in hun eigen mandje. Voor zolang we het nog kunnen tegen houden
CrazyCatLady wij hebben dat ook, maui is het dubbele gewicht tov z'n zusje
CrazyCatLady hier ligt Joey vaak bij mn vriend op bed als die gaat slapen.
Isabel ligt altijd bij Dafne op bed overdag, en Guus in zn mandje. Maar laatst lagen ze met zn 2en waarempel op dr bed.
Bij ons ligt Ollie ( het grijze mannetje, dat ook zwaarder is) vaak mijn hoofdeind. Ik heb een zacht dekentje naast mijn kussen. Billie ligt op mijn benen of op mijn rug. Ik draai honderd keer per nacht dus het is niet ideaal.
Tantetil awwwww
Werd vanochtend wakker met de kat nog in diepe slaap naast mij
- Bijgewerkt
Ik kan echt niet wachten op poezen met deze foto's! Maar na de zomervakantie is het dan eindelijk zover!
Hier idd ook altijd op de mat bij voordeur of achterdeur. Of zoals laatst op ons bed.
[verwijderd]
Na een aantal jaar wachten (eerst ivm baby/peuter en toen vakantie en verhuizen), willen we nu graag 2 poezen. Ik wil echter wel poezen die zindelijk zijn.
Mijn broer zei dat je dan beter raskatten van een cattery kunt nemen, maar die prijskaartje vind ik wat te groot. Ik wil best betalen voor een kat, maar geen 1000 euro.
Via ik zoek baas zien we niet veel aanbod op het moment. Gewoon zomaar van marktplaats voelt niet goed.
Wat is jullie advies?
[verwijderd] tuurlijk ga je niet zulke durr kopen. Is toch onzin dat alleen die zindelijk zijn? Hier gaat de volgende uit het asiel komen in elk geval.
- Bijgewerkt
[verwijderd] een kitten is echt zo zindelijk. Onze kitten was binnen een dag zindelijk, terwijl ze een zwerfkatje was. Volgens mij zelfs direct. Ik zette een kattenbak neer, kat erop gezet en ze snapte het idee.
Daarvoor had ik een kat uit het asiel. Deze was 11 jaar en uiteraard al zindelijk (ondanks een achtergrond met mishandeling en woonachtig in een drugshuis). Ivm zindelijkheid hoef je dus geen raskat aan te schaffen. Dat is echt onzin. Een gewone kat is net zo (snel) zindelijk. Katten zijn echt super schoon en willen zelf ook hun behoefte doen op een aparte plek.
[verwijderd] als het goed is komen de kittens al zindelijk bij jou . Dat leren ze al voor de 8 weken van hun mama. Tenminste die van mij wel. Zat met 6 weken al op de kattenbak.
Hier is het vandaag al 18 jaar geleden dat ik mijn allereerste kat heb laten inslapen. Hij heeft me door zoveel shit heen geholpen. En toevallig of niet maar morgen is het 7 jaar geleden dat ik een andere kat heb laten inslapen. Allebei hartstikke ziek en de twee allergrootste knuffel katten.