Marshmallow
https://www.amazon.nl/dp/B0BQ2XZB1H/ref=pe_28126711_487102941_TE_SCE_3p_dp_1
Wij hebben deze krabpaal, in verhouding voor wat je ervoor krijgt echt spotgoedkoop.
Qua voer: ze zijn bij ons begonnen met animonda carny, die was qua ingrediënten wel echt heel goed, maar alleen online te verkrijgen. Dat vond ik echt heel onhandig, dus inmiddels zitten ze op gourmet gold.
Brokken kregen ze bij het gastgezin al van het eigen merk van de AH, dus die krijgen ze nu nog steeds.
Grit: deze. Die hadden we bij Lily ook al, en heb nu nog wat andere geprobeerd maar blijf deze het fijnste vinden met schoonmaken en geurneutralisatie. Ik denk dat het belangrijkste vooral is dat je er op let dat je geen grit met silica pakt, dat kan giftig zijn voor kittens.
Uitloopmat gewoon bij de action halen!
Waterfonteintje zou ik persoonlijk nog even mee wachten. Ik wilde die ook heel graag, want leuk!! Maar wat een gedoe.. om te beginnen moest er steeds 2 liter in, dus het verversen was al gewoon zwaar en onhandig, en daarnaast moet je nog regelmatig de filters vervangen die ook gewoon prijzig zijn. Ik heb het dus terug gestuurd.
Ze drinken goed uit een normaal bakje, als dat nou niet het geval is kan je altijd nog overstappen naar een fontein. Maar ik zou eerst kijken of het wel echt noodzakelijk is..