Marshmallow Is het gek als ik vraag om eind juli/begin augustus nog een keer langs te komen bij de kittens? Anders duurt het wachten zo lang hehe. Ik vraag dit voor de kinderen đ
CrazyCatLady Marshmallow Rietjesbeker Ja die hebben echt een hechte band samen, zo leuk đĨ° Marshmallow nee hoor, gewoon vragen! Nee heb je, ja kan je krijgen toch?
Rietjesbeker Marshmallow ik zou ook gewoon vragen. Je zult vast de eerste (of de laatste) niet zijn met deze vraag đ
Tantetil Nouuu jullie raden het nooit.....ollie en bibi hebben ook ineens vlooien!! Ze zijn afgelopen weken in de tuin geweest. Niet buiten de tuin en hop vlooien. Meteen spul gekocht.
Pimpelmeesje Door al die vlooien verhalen heb ik er wel aan gedacht dat t tijd was voor vlooienpillen đ ik doe altijd de zomermaanden preventief 3x
Trees Pimpelmeesje hier idem. De kat en de honden dragen een vlooien- en tekenband, maar de zwerfkat krijgt pilletjes. Ik heb gisteren direct weer een vlooienpil door zijn voer geprakt.
Bob_Ross De katten zijn goedgekeurd door de dierenarts en gevaccineerd. đ Hij vond ze erg leuk, omdat ze gelijk met hem en de dierenartsassistent wilden kroelen.