Trees We gaan het gewoon opnieuw doen. Is er iemand die dit zou willen doen voor mij? Sorry het lukt mij niet.
Trees Toch6 mijn vraag is eigenlijk of iemand anders dit voor mij wil doen, omdat het mij niet lukt. Ik had alleen vandaag hulp en de rest van de week niet meer.
Trees Toch6 Ik had de uitleg zelf ook al gevonden, maar het lukte mij niet ivm apraxie. Ik snap in mijn hoofd wat ik moet doen, maar ik kan het niet omzetten naar uitvoeren. Iemand moet naast mij zitten en stap voor stap vertellen wat ik precies moet doen. Dit is heel lastig uit te leggen, maar ik kan het niet alleen. Alleen mijn man is de hele week weg en de ambulante begeleider is vandaag net geweest en komt pas volgende week dinsdag weer. Vandaar mijn vraag of iemand het wil overnemen.
Manque Ik ga ermee aan de slag @Trees Kan ik de lijst in de poll + snoeki en bloem aanhouden? @Trees het enige dat ik nog van je wil vragen is of je deze groep wil annuleren. Dan zal ik een nieuwe aanmaken.
Trees Manque top, echt super bedankt! Ik vind dit echt onwijs gênant, maar het annuleren lukt nu ook nier. Misschien dat het mij morgen wel lukt als ik uitgerust ben, maar het veroorzaakt nu vooral kortsluiting.
Snoeki Voor mij is het ook geen punt als ik niet mee kan doen hoor, al helemaal niet als het veel werk is om een nieuwe loting te doen.
Manque Snoeki Geen moeite, ik heb iedereen al ingevoerd. Wilde alleen maar weten of de lijst nu compleet was 🙂
Manque Vulpen Vind ik ook. Ik heb nu iedereen van de poll + snoeki + bloem. Het enige dat nog moet gebeuren is de oude groep annuleren @Trees, zodat het niet verwarrend wordt voor de deelnemers. Als je wil dat ik dat doe kan dat uiteraard ook, dan moet je me even jouw inloggegevens sturen.
Manque Trees Okee als je het morgen liever zelf doet kan dat ook. Het is maar een surprise he, dat ene dagje wachten maakt niet zoveel uit 🙂
Vulpen Trees Joh dan doe je dat morgen. Manque Misschien kan je m gewoon een duidelijke naam geven: de nieuwe en enige echte AvdK-kerstswap?
Trees Manque Vulpen Ik weet het, maar was even gefrustreerd dat zo iets eenvoudigs niet lukte (voel mij dan even heel dom). Het is niet bepaald rocket science of zo. Annuleren lukt trouwens nog steeds niet, maar ik heb nu iedereen verwijderd uit de groep op 2 na. Toen begon lootjestrekken.nl te protesteren dat mijn groep te klein was. Dus alleen voor @Marloes80 en @Vulpen is het nu verwarrend. Zij zitten samen met mij nog in de eerste groep en gaan nu waarschijnlijk een herinnering krijgen dat ze opnieuw een lootje moeten trekken.
Vulpen Trees Ik snap het, dat is ook niet leuk natuurlijk. Maar nu is het allemaal goed geregeld, ik kreeg inderdaad een mailtje dat ik opnieuw een lootje moet trekken, wat strikt genomen ook klopt, maar dan in de andere groep 🙂
Soturi Trees (voel mij dan even heel dom) Nou he! Even lief zijn voor jezelf hoor! Sowieso ben je (in z’n algemeen) niet dom als je het even niet voor elkaar krijgt, maar daarbovenop heb je wel jouw hersenbeschadiging die maakt dat het soms even extra ingewikkeld is. Dat mag er zijn! Het is toch opgelost zo?