Trees Liekje81 Dat waren er niet veel Dan weet ik in ieder geval dat je mij niet hebt π€£. Vulpen ik vond het echt knutselweer. Ik ben bijna klaar, enkel nog wat details. Ik wist nog steeds niet precies hoe of wat. Ben gewoon maar begonnen en het is goed gekomen. Ik ben er zelf erg tevreden over en hopelijk de ontvanger ook. Lukt het bij jou een beetje? Jules het is echt een waardeloze hint π«£.
Liekje81 Ojee, was het al helemaal vergeten π€£π Ik heb wel van dat forumlid al dr postst afgestruind. Dat waren er niet veel en gaat niet over veel onderwerpen. Dus ik hoop dat die een verlanglijstje heeft gemaakt of een uitgebreid interessenlijstje.
Miek89 Liekje81 ik heb de mijne zojuist nog even aangepast en wat uitgebreider gemaakt. Nu richting de feestdagen kom ik zelf ook op ideetjes wat ik zelf wil hebben π
Vulpen Trees Dan weet ik in ieder geval dat je mij niet hebt π€£ En mij niet π«£ Toch6 Vond ik ook de moeilijkste. Maar gisteren kreeg ik toch een idee. Het voordeel van weinig ideeΓ«n hebben is wel dat als je er dan eentje hebt je meteen over kunt gaan naar de uitvoering. Het zal weinig voorstellen in vergelijking met die van sommige anderen maar ik ga ervan uit dat mijn lot het al waardeert dat ik iets bedacht heb. Maar jij kunt haken toch? Dan heb je eindeloos veel mogelijkheden lijkt me!
Jules Toch6 Kan je een doos inpakken met behang? ππ Dit is zo toevallig maar dit heb ik dus vandaag gedaan voor een surprise voor schoonfamilie. Ik dacht er helemaal niet over na of dat wel zou kunnen... met mijn 1 euro hobby lijm van de Action en een doos met zo'n plastic glimmend laagje aan de buitenkant. Wat een prutser ben ik toch. Het zit er op, met plakband aan de randjes. Ik ga dit jaar duidelijk niet voor perfectie, het is prima zo.
Trees Toch6 gewoon wat ideetjes. Een boek, kookboek, spelletjes, tijdschriften, puzzel, iets wat je hebt gehaakt, een fles wijn, die je hebt gekregen en niet lust, bloembollen of zaadjes die je nog heb liggen, een vaasje wat je nooit gebruikt.
Lumihiutale Toch6 Maar jij kan zo mooi haken! Misschien kun je iets maken wat iets over jou vertelt? Ik heb die bijtjes van jou nog steeds π₯°
Toch6 Trees een fles wijn, die je hebt gekregen en niet lust Die heeft @Manque al gekregen π dus dan moet ik eerst afwachten of ik dat weer krijg deze kerstπ€£
Toch6 Vulpen Maar jij kunt haken toch? Dan heb je eindeloos veel mogelijkheden lijkt me! Ik weet alleen niet wat ik bij dit lid zou maken dan. Gelukkig hebben we nog een paar weken.
Trees Toch6 of een mooie sjaal of muts haken! Vulpen Het zal weinig voorstellen in vergelijking met die van sommige anderen maar ik ga ervan uit dat mijn lot het al waardeert dat ik iets bedacht heb. Alles waar energie in is gestoken, is al super tof! Ik werd vorig jaar al enthousiast bij het zien van die pamperdoos gevuld met cadeautjes. Ik vond het echt iets magisch hebben en het uitpakken heb ik samen met de kinderen heel aandachtig gedaan. Het is sowieso bij voorbaat al geslaagd.
Vulpen Toch6 Neuh, gewoon zonder saus. Het is dat ik gisteren 3 mini-frikandellen op heb op oudstes kinderfeestje anders zou ik er nu enorm zin in krijgen π