Vanmiddag 10 jaar ouder geworden.
Ik was met mijn moeder en de kinderen naar apenheul. Mijn moeder liep met de jongste achter mij, daar wachtte ik even op en opeens was H. weg. We waren bij een 3 sprong waar we links moesten. Eerst zijn we verder gelopen, maar ik zag hem nergens. Toen ben ik alleen een stuk teruggelopen, maar daar was hij ook niet. Ik weer terug naar mijn moeder. Afgesproken dat ik met de kinderen verder zou lopen en mijn moeder terug en bellen als we hem gevonden hadden.
Na een heel eind had ik hem nog niet. Toen vroeg een man aan mij of ik soms mijn zoontje kwijt was, want er was net een jongetje langsgekomen die zijn moeder kwijt was. Die man verwees me naar een medewerkster. Die vertelde dat H. daar inderdaad was langsgekomen met een meneer en dat ze hen naar het restaurant verderop had gestuurd, dus ik daar heen en daar was hij inderdaad.
Hij had gedacht dat ik voor hem liep, maar kon mij niet meer vinden. Uiteindelijk heeft hij tegen een meneer(en gezin) gezegd dat hij zijn moeder kwijt was en zij hebben zich over hem ontfermd.
Man... geen idee hoe lang het heeft geduurd, maar elke minuut is er dan één teveel.