iMoeder ik heb gisteren met I alles ontliked wat ik niet leuk vond en een aantal pagina's gezocht binnen mijn interesses, maar heb eigenlijk nog niks gevonden wat ik echt de moeite waard vind. Ik heb vooralsnog het idee dat het nog narcistischer is dan alle andere vormen van social media š¤
Ik heb bijvoorbeeld reels gezien van een jongen ik ben nu onderweg naar de begrafenis van mijn oma, van een moeder die tegen een kind loopt te vertellen we hebben 900.000 views, weet je wat dat betekent? en wat ik gezien heb in de categorie selfcare zijn kijk mij eens mooi zijn mensen met wat random teksten boven hun hoofd.
Ik vind zoiets (heb even een willekeurige post gekozen): 
Veel zinvoller dan zoiets:

De persoon, de geforceerd empathische blikken, de handgebaren en het zielige muziekje nemen zo veel aandacht weg van de boodschap zelf, terwijl het allemaal totaal niet relevant is š¤
Vooralsnog ben ik niet echt enthousiast. Maar goed, H heeft me even op Tiktok nodig omdat stiefmoeder weer raar aan het doen is en ze wil dat ik het mee in de gaten kan houden dus dat zal ik doen. Maar of ik ook blijf hangen is een tweede..
Edit: Ze heeft me geblokkeerd.. dan heeft dit ook geen zin š¤
Ik maak straks wel even een onherkenbare account aan, dus @Tantetil als je straks een vreemd verzoek krijgt is die van mij š