Huggybird Ysabella druiven, stukje kiwi, partjes mandarijn, meloen, ananas. Je kan er ik nog een blokje kaas aan doen, is geen fruit maar wel lekker 😂
Ysabella Huggybird de kinderen zijn tussen de 2 en de 6 dus druiven wil ik liever niet, mijn kinderen houden van kaas maar ik weet niet of alle kinderen daar echt van houden.
Femkes Ysabella ik zou niet apart voor de leidsters doen. Niks mis met een fruitspiesje voor hun. Meloen is ook erg lekker op een spiesje. Ik heb ook regelmatig poffertjes erbij gebakken, deed het ook altijd goed
Trees Doe ik de voorraadkast open staat daar een bak met levende maden 🤢 (voor een viswedstrijd). Mijn man ziet het probleem niet, want het is een afgesloten bak. Ik vind het gewoon vreselijk goor dat het tussen mijn eten ligt. Ik durf de bak nauwelijks aan te raken 😱
Trees Ysabella Huggybird Toch6 Pimpelmeesje Zo gek ben ik dus niet 🤣. Ik heb het bakje maden al gillend naar de schuur gebracht. Ik wil het niet in huis en al helemaal niet tussen mijn voedsel hebben staan. Rare man van mij 🙃
Rietjesbeker Trees zeggen dat zulke verrassingen niet goed zijn voor je hart 😝 En nee, dat zou ik ook echt niet leuk vinden om de koelkast 🤢
Pimpelmeesje Trees nee t dr zou maar iets gebeuren waardoor het open gaat.. zelfs een muis die er aan knaagt ofzo.. (echt 100 keer liever muizen dan maaien)
Trees Rietjesbeker goed plan 🤣 Tantetil NEEEEEEH!!! Echt horror. Ysabella dit weet ik ook nog. Het verhaal heeft op velen van ons zoveel indruk gemaakt dat we het allemaal nog weten 😅. Pimpelmeesje zelfs een muis die er aan knaagt ofzo.. (echt 100 keer liever muizen dan maaien) Hou op! Nu wil ik het niet eens meer in de schuur hebben. Ik vind muizen net zo erg als maden 😱. Afschuwelijke combinatie.
Tantetil Trees mijn dochter ging met man vissen bij mijn schoonouders in de buurt en had het bakje met maden daar in de koelkast gelegd....maar de deksel niet goed dicht gedaan. Waren al die maden eruit gekropen. Zooo we gingen over ons nek toen we die koelkast moesten schoonmaken.
Ysabella Tantetil 🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢 Ik vergeet nooit meer het verhaal op het andere forum. Ze hadden vlees gekocht en gingen vlak daarna op vakantie, was de stroom uitgevallen of de vriezer kapot gegaan. 🤮 Ik heb het even opgezocht, de vliegen zaten bij het raam. 😭
Ysabella Huggybird vreselijk was dat topic. 🤣 Maar ze vertelde het wel op een hele humoristische manier. (Las ik toen straks terug) Ik had echt een nieuwe vriezer en koelkast gekocht. 🙃
Huggybird Ysabella inderdaad ze maakte er nog iets grappigs van door hoe ze het beschreef, maar echt 🤢
Cactusje Trees Ja dat zei man ook wel eens. Die beesten kropen toch echt wel eens door de keuken. Dan een tijdje later vlogen er steeds van die slome strontvliegen door het huis.
Trees Cactusje Getver wat vies toch! Wij hebben al enorm last van vliegen door al die koeien, plofkippen en paardenmensen in de buurt. Ik hoef er niet nog meer. Ik vind vliegen vies. Ze poepen en bijten 😬