Mamabeertje
Ik heb haar idd steeds gevraagd of ze de medicijnen ingenomen had, toen ze zaterdag haar tas klaar maakte voor haar werk ook gezegd dat ze er 1 mee moest nemen, toen ze maandag een nachtje ging logeren ook weer gezegd dat ze ze mee moest nemen, ja ja neem ik mee. Ik denk nu eigenlijk niet dat ze dat wel gedaan heeft.
Mamabeertje Weet je ook waarom ze ze niet heeft ingenomen?
Geen zin denk ik. Toen mijn broer zijn laatste dag in nl hier ging brood eten, dat ze te mopperen over al die tabletten die ze moest nemen toen ik haar vitamines op tafel zette. Een kauwtablet vitamine D en smelttablet B12.
Snoeki
Idd, ze heeft er 10 ingenomen en ik heb echt wel veel vaker dan 10x gevraagd of ze het ingenomen had.
Vulpen
Ik heb haar vanmorgen gezegd dat ze het maar zelf moet weten als ze ze niet in wil nemen en ik het dus niet allemaal weer voor haar ga regelen als het straks terug is. Ze is 15 en op de leeftijd dat ze het graag zelf beter weet, ze heeft nu immers geen pijn meer, en het zelf zal moeten ondervinden dat een ander niet zomaar wat zegt. Dat werkt bij haar beter dan weer nu 3x per dag met m'n neus bovenop te gaan staan of ze ze wel inneemt.