Softbasegaming Aurora ik begreep als je via de site gewone kaartjes besteld er vanzelf de 50%korting afgaat. Maar bedoel je deze? https://www.plopsalanddepanne.be/nl/enkel-vandaag-50-korting-op-tickets-40-korting-op-abonnementen-en-20-op-het-plopsa-hotel
Marshmallow Ik wil zaterdag mijn slaapkamer aanpakken, maar wil er nu al mee beginnen hihi. Dus ik ga vandaag na het werk al alles opruimen en beslissen wat naar de stort gaat en wat ik ga aanbieden bij de kringloop. Ga eerst de meubels verplaatsen, dan 5 mei de boel verven en weer wat later ga ik voor nieuwe kledingkasten π
Liekje81 Aurora https://www.plopsalanddepanne.be/nl/enkel-vandaag-50-korting-op-tickets-40-korting-op-abonnementen-en-20-op-het-plopsa-hotel Edit o, zag dat @Softbasegaming hem ook al had.
Aurora @Softbasegaming @Liekje81 Jaa, dank je wel! Ik vond 'm ineens 4 uur later ook weer. Snel kaartjes gekocht π.
Aurora Tullip Ik heb toevallig Skechers gekocht eergisteren. Goed om te lezen dat dat ook helpt! Zakten jullie ook door je knie? Ik zak nu ook op sommige momenten door m'n knie. π¬
Rietjesbeker Pfff, wat een week, kinderen steeds moe en boos, man in de hobbel, alles regelen voor de overdracht van ons oude huis morgen... Ik ga straks, als de kinderen op bed liggen, eerst even minimaal een half uur in bad liggen met een boek. RUST!
Vulpen Rietjesbeker Aww zijn jullie niet ook gewoon collectief uitgeput door de verhuizing? Hopelijk vinden jullie snel je draai in het nieuwe huis en gaat het dan wat beter!
Rietjesbeker Vulpen ja, dat zijn we ook echt. Er speelt (uiteraard) wel meer, maar de verhuizing is een beetje de druppel nu.
Vulpen Rietjesbeker Ja ik kan me dat voorstellen... Ik ben ook vast van plan om de eerstvolgende tien jaar niet te verhuizen, lijkt me echt de hel met kleine kinderen π Sterkte!
Marshmallow Het lijkt wel alsof er een bom is ontploft in mijn woonkamer π€£π€£π Echt overal ligt wat, maar ik vond mijn bed die ook onder de troep lag belangrijker hihi. Ook meteen mijn bed gedaan, dus ik slaap in een schoon bed. Morgen komt de troep in de woonkamer wel π¬
Marshmallow Na het werk naar Ikea om een ladekast te kopen voor een hoekje in de keuken (wordt het wat netter allemaal) en twee nachtkastjes voor als ik morgen mijn bed anders neerzet (ik weet nog niet hoe ik dat ga doe in mijn eentje maar goed haha.
[verwijderd] Marshmallow trek jij het nog een beetje? Ik heb altijd gezegd dat als er ooit een tv programma zou zijn waar ik aan mee zou willen doen dat Het Blok is, maar het is nu dag 4 van slaapkamerweek en ik kan nu al niet meer lopen π€£
Marshmallow [verwijderd] Nou nu gaat het nog wel, vraag het me zondag nog een keer. Dan heb ik die ladekast naar boven gebracht/in elkaar gezet. De zooi naar de stort gebracht en het bed verplaatst hihi.
Toch6 Maandag komt T aan boord schoonmaken (helaas duurder dan een broodje @[verwijderd] π€£) en nu heb ik de neiging om alles zelf nog te doen dit weekend. Ik ben 4 weken ofzo niet aan boord geweest en nu is alles echt toe aan een goede schoonmaakπ
Marshmallow Ik moet verder met de ladekast, maar heb geen zin π« Maar het moet echt, want de keuken is zo'n troep, net als de woonkamer. Dus ik moet wel
Rietjesbeker De katten zijn vanavond voor het eerst naar buiten geweest en ze zijn ook weer terug gekomen!
Marshmallow Meteen uit bed ben ik aan de slag gegaan in mijn slaapkamer en nu loop ik vast op een meubel die alleen uit elkaar te halen is met een inbus sleutel. Dus moet ik zo een setje sleutels halen π« Edit: ik had een aha moment een bedacht me waar ik van die opzet stukjes had en ja hoor de goede maat zit er tussen π