Vulpen [verwijderd] O nee! Heel veel sterkte gewenst! Hopelijk krijgt hij snel de uitslag. Had hij klachten? Hopsatee Gewoon chocolade geven 🙂 Als ze dat zelf niet lusten, kunnen ze het altijd eens aan bezoek aanbieden.
[verwijderd] Vulpen Hij was al een paar dagen met momenten niet lekker en had spierpijn, maar we zijn ook flink aan het klussen geweest, dus dachten er verder niet over. Tot hij vanochtend ineens koorts had.
Softbasegaming Hopsatee dit had ik ook na m'n Covid vaccinatie. Niet heel gek gezien je in je spier geprikt word lijkt me
Honkeytonk Softbasegaming nee hoor. Zeeppompje is een broedplek voor bacteriën. Een zeepbar niet, mits je hem wel op een uitlek bakje legt en niet in een plasje water.
Softbasegaming Hoe halen jullie gedeeltes van een quote weg? Ik zie alleen de naam van degene die ik quote en dan een nummer maar geen tekst 🥺
[verwijderd] Softbasegaming Als je een stuk tekst selecteert dan krijg je de optie ‘citeer’. Als je daar op klikt dan krijg je alleen dat stukje in je reactie-box
Softbasegaming Honkeytonk waarom is een zeeppompje een bron van bacteriën? Ik heb dat idee juist bij een gewoon zeepje. Overigens hebben wij nog touch systeem. [verwijderd] aight 😅
Honkeytonk Softbasegaming als je een zeepblok goed droog houd (dus in een uitlek bakje), kunnen er geen bacteriën in nestelen. (want die houden van warme/vochtige omgevingen, zoals een zeeppompje). Als je een zeeppompje elke keer schoonmaakt is het ook prima natuurlijk. Dan is het om het even qua hygiëne. is een zeeppompje alleen milieuonvriendelijker.
[verwijderd] [verwijderd] Wij hebben zeep + pomp bij alle wc’s en in de keuken. Ik gebruik zelf altijd het liefst zeep en ga dan voor lokale zeepjes die heerlijk ruiken maar man en kinderen gebruiken het liefst vloeibaar.
[verwijderd] Hopsatee Zeepjes inderdaad, of lampe berger / maison berger geurstokjes of gewoon geurstokjes, chocolade, lekkere pindakaas van bijv de pindakaaswinkel 🤤, kaasjes, nootjes, plantje.. 😄 [verwijderd] Hopelijk was de zelftest vals positief!
Cactusje Op de liaan, die is nog onderweg, na is alles binnen gekomen voor het terrarium. Dochter heeft alles eruit gehaald en schoon gemaakt. Nieuw bodempje erin en weer opnieuw inrichten. Het ziet er zoveel leuker uit nu! Slang weer terug gezet en hij is nu op ontdekkingstocht. Hopelijk bevalt het.
Mamabeertje [verwijderd] Ah nee! Hopelijk is hij er niet heel erg ziek van en krijgen jullie het niet.