[verwijderd] Dahlia eigenlijk is het gewoon heiligschennis, maar voor deze ene keer: de helft van seizoen 1 en een aantal afleveringen van 2 kan je wel overslaan hoor đļ
Hopsatee Tantetil Nee nog nooit van gehoord. Terwijl mijn vader al 50 jaar een groot schoonmaakbedrijf heeft đ¤Ŗ
Lovely83 Ik moet vandaag de week boodschappen doen, sinds ik wakker ben zit ik al te bedenken wat ik deze week eens ga koken.
aardbeitjes June he ik ook! Hema collega đ Ik heb blijkbaar niet goed opgelet want ik dacht ook dat het een typefout was.
[verwijderd] Tantetil ik dacht dat het een autocorrectie dingetje was, en het geen bestaand woord was maar jouw telefoon die jouw achternaam herkende.đ Het feit dat ik al die dingen niet ken zegt wel genoeg over mijn schoonmaak-capaciteiten toch?
[verwijderd] Toch6 wat is in vredesnaam een bunkerstation? Is dat een duur woord voor de action? Want anders houdt het op hoor đ¤Ŗ
Mamabeertje Toch6 Het is gewoon een emmer met een touw eraan toch? Heb je daar speciale winkels voor?