Softbasegaming Ik werk in de ouderenzorg en had t met een cliΓ«nt over de HEMA dat ze eigenlijk wat nodig had. Zegt ze ineens ja tegenwoordig gaat dat via de click en kut ofzoiets toch? Dus ik moest zΓ³ hard lachen π.
Softbasegaming Marshmallow dat je blij bent of dat iets een cute uitziet. The feeling you get of too much cuteness or an overwhelming feeling of happiness
Deliana Softbasegaming serieus? π€ (mag deze nog?) had ik er echt nooit uit gehaald. Een soort van gele kip van dichtbij en dat betekent dan cute?
Deliana Had dit trouwens allemaal niet moeten lezen... geboren in β79 en ik hoor dus helemaal nergens bij. Rijp voor de bejaardensoos. Lekker dan.... zoekt naar een coole smiley... π―
Marshmallow Deliana volgens national geographic hoor je dan bij generation x. Die gaat van 1964 tot 1980. Millenial ben je dus vanaf 1981. Ik ben dus ook nog net een generation x π€£π Vanaf '97 ben je een gen z.
Mamabeertje Mijn kinderen willen naar buiten met blote armen, blote benen, op crocs π€¦ββοΈ "Mama, het is warm, want jij hebt gezegd dat het 16Β° wordt!"
Miek89 Mamabeertje hier rennen ze op blote voeten buiten zonder jas π€ moet er wel bij zeggen dat het in de tuin aardig beschut is qua wind en tuin is op het zuiden π
Mamabeertje Miek89 Softbasegaming Ik vond het daar vanmorgen toch nog iets te fris voor. Het was 9 graden, dus ze moesten van mij toch een jas aan. Maar het is wel heerlijk weer zeg! π
Liekje81 Miek89 hier ook, heerlijk! Onze tuin is niet eens beschut. Alle kinderen lopen hier zo rond nu, haha.
[verwijderd] Marshmallow Goh, ik dacht altijd dat ik bij generation x hoorde, maar blijkbaar ben ik een millenial! Denk dat veel millenials daar echter anders over denken! π€£ (ben van 1981)
June Marshmallow wij zijn xennials. Dat bestaat ook π https://en.wikipedia.org/wiki/Xennials Een microgeneratie
Marshmallow [verwijderd] ja eigenlijk vind ik dat je pas een millenial bent vanaf 1985 ofzo. Als je nog echt bewust de jaren '80 hebt meegemaakt. Maar goed wie ben ik π€ͺππ