Lovely83 [verwijderd] ja heel goed teken, ik heb gewoon het voordeel dat ik al aan de juiste medicatie zit. Dus veel schade kan ik niet zo snel oplopen gelukkig.
Sweetl Hoelang duurt het voor je alles weer een beetje normaal kunt als je gehecht bent? Vandaag op het werk wilde partner een vallende houten plaat opvangen (dat lukt je dus niet) dus tot op t bot open (vingers) ze zijn gehecht, en tot nu toe valt de pijn ed goed mee, alles zit ingepakt en hij heeft verdoving gehad enz. Ik ben alleen benieuwd hoelang zoiets een beetje duurt.. Volgende week donderdag mogen de hechtingen eruit.. Kan je dan alles weer? (meubelmaker)
[verwijderd] Sweetl ik denk dat dat wel een goede week of langer gaat duren. Eerst gaat de wond dicht (hechtingen kunnen eruit) maar het blijft zeker nog een tijd pijnlijk en daarna gevoelig bij druk.
Blue Vulpen jammer. Maar dat heeft lang geduurd zeg! (ik neem tenminste aan dat dit over de bibliotheek wedstrijd gaat?)
Bloem Marshmallow Ah okΓ©. Nee dan ben je echt kapot na zulke dagen. Dat ken ik. Al die nieuwe indrukken. Het is gewoon vermoeiend, ook al is het erg leuk.
Vulpen Blue Ja de organisator hoopte steeds een echte prijsuitreiking te kunnen houden, duurde een paar maanden voor het tot haar doordrong dat dat 'm niet ging worden π€£
Softbasegaming Dochter was vanmiddag verdrietig omdat het stoplicht weer op rood ging toen we over gestoken waren π€ͺ
Ysabella N loopt over de blokken heen. Ik; Oh pas op de vloer is lava!!! N; de vloer is geen lava, het is hout. Kind doe gewoon één keer mee. π
[verwijderd] Ik heb deze doorgenomen met de meiden en tot de conclusie gekomen dat ik oud ben, stomme selfies maak en juffen-haar heb. Oh en dat Hugo de Jonge inderdaad een schatje is. π https://www.thebestsocial.media/nl/millennials-genz-tiktok/
[verwijderd] [verwijderd] Nummer 9: Ik dacht aan Amy Winehouse's 'Back to black'. Wat betekent dat? π€
aardbeitjes [verwijderd] ik ben officieel oud want ik weiger die domme tiktok filmpjes te kijken. Tweets oke...TikTok nee.
[verwijderd] [verwijderd] sowieso.. doet wel pijn hoor om te lezen dat mijn skinny's niet meer kunnen π’
[verwijderd] [verwijderd] Maar gen z is gewoon zo bleu dat ze niet weten dat wij 15 jaar geleden allemaal met uitlopende wijde pijpen liepen (bootcut, heette dat toen) en dat wij dat echt ontzettend passΓ© vinden.
[verwijderd] [verwijderd] ja! Ik durf hem nu niet meer te gebruiken... Maar wat doet Gen Z dan als iets heel grappig is?
[verwijderd] Rietjesbeker nee die mag ook niet. Ik zag op dat filmpje dat ze dit deden: βοΈ π π ... ik denk dat iets is van 'Zo correct (waar/herkenbaar) dat ik ervan moet huilen en sterf?