Nescio Louelle81 geweldig he β€οΈ Mijn oudste (bijna 9) heeft ook een 'vriendje' uit haar klas. Ze vertelt er zo leuk over. En ook hoe die meiden onderling erover praten. 'Dus ik zei tegen A (vriendin) dat L. (vriend) en ik op dezelfde dag jarig zijn. En toen zei A: omg, jullie zijn echt voor elkaar gemaakt!' π :
Louelle81 Nescio π€£π€£ In de klas wordt er al volop gespeculeerd over wie het kan zijn. Ben zeer benieuwd wanneer de onthulling is. De juf weet het wel. L. had al gevraagd aan de juf, maar de juf zei: sjaaaa wie zal het zijn???? Die verteld dus niks haha.
Louelle81 Huggybird haha zo leuk! Ja blijft lastig hΓ¨. Want wat als hij dat meisje niet leuk vindt. Hij kan soms nogal lomp reageren, als in hart op de tong. Dus ik adviseer hem vooral om lief te blijven, maar wel eerlijk! Lastig lastig.....π€£π€£
Hopsatee Mijn haar is zolang dat het heel veel uitvalt nu. Zoveel dat de jongens steeds een haar van mij in hun mond of door hun eten hebben π Ik heb een kapper nodig haha
[verwijderd] Vulpen Mijn doucheputje moet altΓjd al dramatisch vaak ontstopt worden, dus wat dat betreft hier geen verschil. π
Pietje1987 Pimpelmeesje Nescio De ijsbaan gaat hier op korte termijn open en je kunt tijdvakken reserveren. Top natuurlijk want we hebben allemaal heel veel zin om te gaan schaatsen. Wat doet die debiel: 3 tijdvakken direct achter elkaar reserveren (lees: dat is ruim 6 uur schaatsenππππ)
Pietje1987 Rietjesbeker het ergste is nog: hij heeft dat dus voor ons alle vier gereserveerd π buiten dat het absoluut onhaalbaar is, vind ik het ook gewoon aso om zoveel te reserveren. Oh ik zou ook graag nog een momentje gewoon op de sloot willen schaatsen eind van de week π€·π»ββοΈ
Pietje1987 Pimpelmeesje nou dat lukt dus niet π€·π»ββοΈ Allebei bloedchagrijnig vandaag dus al een lekkere schreeuwronde gehad net π