En dan ineens wordt vriend morgen geopereerd! đą Waren al een paar keer gebeld laatste maanden dat er iemand uit was gevallen en of ie de volgende dag kon. Maar ja, zie dat maar te regelen met werk. Maar vorige keee zeiden we dat ie het als ze weer bellen, toch maar eens met zn werkgever moet overleggen. Hij staat al sinds juni op de wachtlijst en heeft dagelijks pijn, en ze konden nog niet inplannen, dus wie weet hoe lang het kon duren.
Belden ze vanuit Erasmus om 16.10 naar mij, dat ze vriend niet kon bereiken. Ja die sliep al en geluid uit. Dus ik mn schoonmoeder bellen of ze even hem wakker wil maken, ze woont bij ons aan de overkant. Vriend zn werkgever bellen en die zei: doen, we verzinnen er wel wat op! Helemaal top dus. Hij moet zich morgen om 10 uur melden bij Erasmus. Vannacht werkt ie dan wel nog. Slaapt ie in Erasmus maar even bij ofzo. Er zit een grote operatie voor m tot uur of 14, dus tot die tijd wachten. Ik ga dan wel naar huis, want moet Dafne gewoon van school halen om half 1. Als het goed is, hoeft ie maar 1 nachtje te blijven. Donderdag start ik om 8 uur op werk en collega zou sowieso al van 13 tot 17 werken, samen met mij, dus ik kan eerder weg om hem weer te halen. Spannend toch wel weer!
(Na zn ongeluk alweer 2!! jaar geleden bijna, zijn er pennen in zn rug gezet om 6 wervels vast te zetten. Er waren er 4 gebroken. En ook nog 2 in zn nek. Die pennen enzo gaan er weer uitgehaald worden)