Softbasegaming M'n oma blijft voorlopig nog thuis. Krijgt snachts thuiszorg. Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze nog niet thuis hoort In een hospice.
[verwijderd] Ik ben net lockdown/avondklok boodschappen wezen doen bij de Makro. Genoeg voedsel voor een weeshuis π€. Niet hamsteren zeggen ze. Ja naar mij wordt ook nooit geluisterd. Dikke doei.
Pietje1987 [verwijderd] ik ga straks ook even flink inkopen doen. Geen hamsteren hoor, maar ik koop graag groot inπ€ͺ
Femkes Toch6 maar dit is voor 7-8 mensen voor langere tijd toch? Ik heb gisteren ook een hele volle winkelwagen aan spullen gekocht, voor 5 mensen voor een week is gewoon altijd absurd veel!
Toch6 Femkes ons 7 (oke, c eet niks) + 2 matrozen. Maar okk al 3 dozen kadootjes voor J, doos taartspullen, kerstpakket...
Rietjesbeker Waar zou mijn telefoon zijn gebleven? Ik had 'm vanochtend, nog, heb 'm ergens in huis neergelegd (denk ik, niet bewust), maar ik kan dat kreng nu dus nergens meer vinden...
Rietjesbeker Rietjesbeker gevonden, onder de bank. Ik heb zomaar het vermoeden dat een van de kinderen ermee aan de haal was gegaan...