Elsie89 Marshmallow Ik probeer met verhoging wel thuis te houden maar als je anders echt niet uit komt met je werk even overleggen met de opvang?
Marshmallow Miek89 Elsie89 Ja we waren al om half 7 uit bed ๐ฌ Maar ik bel zo met de opvang en overleg eventjes. Helaas zijn ze pas om 9 uur open omdat het nu noodopvang is (echt zo slecht maar goed).
Pimpelmeesje Marshmallow nu er zo veel twijfel is over de besmettlijkehid van kinderen snap ik dat wel.. de andere kinderen op de opvang zijn ook kinderen van essentiรซle beroep ouders, als ze tรณch corona zou hebben en het zo doorgeeft aan die ouders..
Softbasegaming Ik verwacht nog steeds elke dag gebeld te worden om dochter op te halen omdat ze soms ineens begint te hoesten/loop neus krijgt. Tot nu toe nog nooit gebeld. Ik snap er niks van ๐
Marshmallow Softbasegaming ja ze waren nu wat strenger, omdat er vorige week een kind was zonder symptomen maar wel met corona bleek achteraf.
Hopsatee Marshmallow Ja alsof je daar iets tegen kan doen. Als je geen symptomen hebt is het wel lastig inschatten...
Marshmallow Hopsatee ja haha klopt. Volgende week gaat ze gewoon ernaartoe hoor. Ik blijf bezig anders op dinsdag...
Blue Waar zou je nu cups kunnen kopen, als in, de Amerikaanse maatbeker variant? Kan dat bij de AH? Geen zin om zoiets kleins te bestellen online en heb 't wel nodig...
Ysabella Mijn moeder krijgt vandaag de uitslag van de mri, hopelijk geen anorysmaโs. Ik ben zo zenuwachtig.