Ysabella ik heb dat van jouw moeder helemaal gemist... Of bedoel je dat je dat gevoel van toen weer had? Klinkt erg naar...
Als ik terugdenk aan vorig jaar, heb ik het gevoel dat we best veel gedaan hebben. Ik heb wel gezwommen, gevaren, naar bossen en strand geweest, veel gefietst en gewandeld en met vriendinnen en collega's buiten afgesproken. Het was niet zoals voorgaande jaren, maar we hadden genoeg te doen. Toen alles een tijd weer open was, hebben we ook weer genoten van het uit eten gaan, lunchen en op terrasje zitten. Ook al was het allemaal op afstand en anders dan normaal. Wat dat betreft, zie ik niet zo op tegen komend jaar. Wel is het dat onzekere dat mij zwaar valt, hoe lang gaat het nog duren en hoe zal het aflopen, wie gaan er nog ziek worden, hoeveel faillissementen zullen er komen en armoede voor mensen, daar kan ik mij erg druk om maken.
Ik ben normaal ook positief ingesteld en probeer het beste ervan te maken, maar het kost mij steeds meer moeite. Vandaag zijn we wel lekker gaan uitwaaien en was echt een leuke dag.
Veel sterkte voor diegene die het zwaar hebben ❤️